שם

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • שם
    גלית
    04/12/2012

    פניתי אליכן לפני כשבוע ועדיין לא החלטתי על שם. ביתי נולדה ב24.11.2012 בשעה 06:37. שמי גלית שם האב שלום ושם המשפחה אלמקייס הדדי. בת.זהות רק אלמקייס. חשבנו על השם הללי ואמרת שהוא לא מתאים. מאוד אוהבת את השם הזה. רציתי לדעת מדוע לדעתך הוא לא מתאים. ליבי, לירי, טענת שמתאים אבל לא ממש. שמות נוספים - הילי, אלמה, לני, אילי. מה דעתך? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שם - תגובה

    ליאת יוגב
    05/12/2012

    גלית , חשוב לדעת מהו שם המשפחה של הילדה , ביום יום , פחות מכך , איך הפקיד במשרד הפנים יכתוב אותו ...
    במידה ושני שמות המשפחה קיימים ביום יום , אלמקייס הדדי , השמות לירי וליבי אכן מתאימים , עם אותו הסבר שניתן והוסבר לגבי חוסר השקט בילדות ,
    השם - הללי , פחות מתאים מאחר ונוצרת מפה עצורה רגשית , גברית במרביתה , כשידוע שמדובר בבת ...כמו גם פרפקציוניסטית במיוחד .
    השמות אלמה , לני , הילי , ואילי , נבחנו אף הם , אך ללא ספק , פחות מתאימים , או בשל צירוף מספרים קונפליקטי , או בשל העובדה שנוצרת מפה גברית מדי .
    שימי לב , לשאלתי הראשונה , באיזה שם משפחה מתכוונים להשתמש ביום יום ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו