מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לבןרוית10/01/2013
שלום רב,
היום 10/1 בשעה 9.20 בבוקר ילדתי את בני.
אשמח להיוועץ עמך בין שני שמות אופציונאלים:
דור או בן ועדיפות שלישית היא שי..
תודה רבה מראש ;)
רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רוית
ליאת יוגב11/01/2013מהו שם המשפחה של התינוק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשם משפחה
רוית11/01/2013סליחה שכחתי..
סיגלר
תודה! ;)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב11/01/2013מבין השמות שהצעת , השם היותר מתאים הוא דור , גם כי, לא בצורה מושלמת ,
צדדים מנהיגותיים מול החלק החרד בללכת עם הצדדים הללו
נוקשות מול פשרנות ורכות , מי שיכיר מבחוץ לא תמיד יכיר מבפנים .
לראות את כל אחד מההורים כדמות שונה .
האם קיימות אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
רוית11/01/2013אין אופציות נוספות.. :(
האם אלו שמות בעייתיים לדעתך?
אשמח להסבר קצר גם מדוע לא בן..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב11/01/2013השם המלא המתקבל בעקבות בחירת השם בן = 13-4 מצבים של תקיעות וחוסר שביעות רצון בכל הקשור לכישורים וליכולות .
השם שי - קונפליקט על ציר הקשור לבחירה המקצועית , מצד אחד צורך לשיתוף מצד שני עצמאות , אז מה ירצה ? דבר העלול ליצור מצבים משבריים בתחום !!
אלה הסיבות לכך שלא ממליצה על שני שמות אלו .
חשוב לנסות להתחבר לשמות נוספים , כדי להיטיב את דרכו בחיים !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד הצעה לשם
רוית11/01/2013תודה רבה על ההסבר המפורט.
מה לגבי השם נועם? ואם כן יש הבדל בין נועם עם או ללא האות ו׳?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב11/01/2013השם נועם עם או בלי ו , יוצר מצב שלפיו מספר הפצע הגלגולי שלו תואם למספר הגורל , דבר המוכיח על כך , שלא יהיה לו קל לממש את היעוד שלו .
פצע גלגולי , הינו פצע שהאדם מגיע איתו מגלגולים קודמים , ומוכיח על נקודת קושי ,כאשר מספר הפצע תואם למספר הגורל , מקשה , כפי שציינתי לממש היעוד .
כמו גם , מפה שיש בה חלקים נוקשים מדי !!!! עצורים , וכו.
אין ברירה , צריך יהיה לנסות ולהתחבר לשמות נוספים !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
רוית12/01/2013שוב תודה..
לצערי לא מתחברת לשמות נוספים.
השם המועדף הוא דור כך שלפחות משמח אותי להבין ממך שהוא היחיד מבין האופציות שעוד מתקבל..
אגב בעבר חשבתי גם על השם תום אך כולם אומרים שלא חיובי בגלל היפוך האותיות..
מה דעתך??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רוית
ליאת יוגב13/01/2013כמה מילים על המפה על פי השם תום , (פחות יודעת להתייחס לרעיון של היפוך האותיות , גם כי ,יש בזה משהו ) מבחינה נומרולוגית , המפה היא מפה חרדתית במרביתה ומשום כך , לא מומלץ לבחור בשם .
השם דור מוכיח על כך , שדורשים ממנו להיות מאד חכם , עם תובנות ובוגר , בניגוד למה שנולד אליו , כלומר , סוג של חנק , עד כמה מבינים לעולם הצרכים שלי ?
האם בכל זאת , אין אופציות נוספות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)

