בחירת שם לבן

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת שם לבן
    דפנה
    14/01/2013

    בשעה טובה נולד לי בן . אני אמא חד הורית . שם משפחתי מאוטנר. מתלבטת בין השם איתי לשם יובל.
    נולד ב1.3.13 בשעה 15:56.
    תודה מקרב לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דפנה

    ליאת יוגב
    14/01/2013

    מספר הגורל של התינוק =1 , מספר המוכיח על צדדים יחודיים , עצמאיים , אינדבדואליים , מאד חשוב לאפשר לו ללכת בדרכו המיוחדת , להנהיג ולהוביל .
    מול זה , השם יובל , יוצר מפה שכולה מספרים אי זוגיים , כלומר , מאפשר לו לממש את מי שהוא , צדדים קלילים זורמים , אך כלפי חוץ , חשוב יהיה לו להראות צדדים רציניים , איכותיים , בוגרים וכו. בניגוד מוחלט למי שהוא .. כאן השאלה הנשאלת , למה חשוב להראות משהו אחר ממי שאני , מכאן שיש כאן מה שנקרא - פחות קבלה עצמית !
    כמו גם , עלולה להיווצר בעיה תקשורתית , כי מראה החוצה משהו אחר מכפי שחושב , החשיבה קלילה , סקרנית , צורך בהרבה עניין ,מול העובדה שכלפי חוץ - ישדר עומק איכות וכו. משום כך , נוצרת בעייתיות מסויימת במפה .
    השם איתי - לא מומלץ !!!!! לא אפרט מדוע ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו