התייעצות

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות
    מיכלי
    11/02/2013

    אני יודעת שזהו פורום להתייעצות לפני מתן שמות, וחבל כל כך, כה חבל לי (!!!) שלא ידעתי עליו כשילדיי נולדו כי היה קשה לי לבחור להם שמות , מהבחינה שהכי רציתי לדעת שאני בוחרת בשם טוב עבורם, שלא יהיה להם קשה בחיים, אולם הייתי אחרי לידה ולחוצה בזמן (שלא ישארו בלי שם), וישבתי שעות מול המחשב בניסיון למצא שם טוב עבורם, ולא חשבתי לרגע שאפשר פשוט למצא פורום מבורך שכזה. היה מידי חשוב לי גם שאני מאד אוהב את השם שאני בוחרת. ובכל זאת... הייתי מאד רוצה לדעת שקראתי לשני ילדיי בשמות טובים, כי זו הייתה תפילתי. וככל אמא אני רוצה שיהיה להם קל וטוב בחיים.
    אומרים שחשוב ,שסיכום הספרות של תאריך הלידה יהיה קטן מסיכום הספרות של השם שנבחר, (מספר המזל יהיה גדול ממספר הגורל)- לא יודעת אם יש אמת בכך..אני באמת לא מבינה בזה, ולכן לא נצמדתי לזה באופן מוחלט..
    ניסיתי לנהוג כך, אבל בגלל שאני לא בטוחה שמה שאומרים על מספר מזל וגורל נכון, היה חשוב לי יותר מכל שאני מאד אוהב את השמות, ושאהיה שלמה עם הבחירה. היה קשה לי לתת שם שמבחינה מספרית יהיה טוב אבל אני לא אוהבת אותו, ולא היו הרבה שמות שאהבתי. בודדים ממש.
    אני יודעת שהיות והשמות כבר ניתנו, זה לא הכי יעיל לשאול ובטח לא הייתי רוצה לשמוע דברים מבהילים. שאלותיי אליכן (אשמח מאד אם תשיבו):
    1) אם ארשום את השמות ותאריכי הלידה של שני האוצרות שלי- האם תוכלו בבקשה לענות לי היכן צפויים קשיים, והיכן יהיה להם קל יותר? הלוואי שבחרתי נכון...
    2) מה באמת עושים אם השם שבחרנו לא הרמוני ולא ממש קל? איך מתגברים על הבחירה?

    תודות רבות, ושוב חבל לי שלא ידעתי על קיום הפורום לפני שנתתי את השמות, זה כה היה עוזר לי.
    ממתינה לתשובותכן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מ

    ליאת יוגב
    11/02/2013

    ובכן , הדבר הנכון ביותר הוא להתחבר לשם שבחרת , זהו הדבר שבאמת הכי חשוב!!!.
    מעבר לכך, חשוב לבחון מהו היעוד של כל אחד מהילדים , כדי להבין ולאפשר להם את הדבר הכי נהדר בעבורם , כאמא ,
    אשמח לענות לך , מוזמנת להתקשר !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאת שלום,

    מיכלי
    12/02/2013

    ראשית, אני מודה לך על הרצון לשמוע את שאלותיי.
    האם אני יכולה בבקשה לשלוח לך את הפרטים (שמות ותאריכי לידה) במייל?
    אני מאד אשמח.
    תודה על הנכונות!
    ממתינה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאת שלום, - תגובה

    ליאת יוגב
    12/02/2013

    דברי איתי, עדיף לי ! נסי בערב אחרי 20.30

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו