מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בחירת שם לתינוקיוליה23/02/2013
שולם,
התינוק שלנו נולד ב-18.2.2013, שם המשפחה הוא שרמן.
מתלבטים בין השמות הבאים: איתי, עידו, אדם, יונתן, עידן
איזה מס' נומרולוגי של שם הכי מתאים עבורו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה23/02/2013שלום רב,
ילדך הגיע לעולם עם יעוד מספר 8 - יעודו להיות חזק והשרדותי, בעל שליטה רגשית, גברי, עם כושר ארגון וניהול, דינאמי, שאפתן וכו'.
השם איתי - יוצר מספרים רכים, רגשיים ויצירתיים מסביב ליעוד הגברי ולכן שם זה פחות מומלץ.
עידו - הדיס הרמוניה המשמעותית היא בתחום הקריירה, לימודים ועבודה.
אדם - בהחלט אפשרות - כאשר רוב המפה הינה הרמונית. מפה גברית, פחות רגישה, עם יכולת תמרון, אלתור, תנועה ודינאמיות.
יונתן - אובר מספר 8 - עלול לבוא לידי ביטוי השלילי של המספר - מלחמתיות, שתלטנות וכו'.
עידן - אפשרי בהחלט. מפה מאוד גברית עם שליטה רגשית, יכולות נהדרות בעשיה. אך כלפי העולם הוא יקרין תדמית קלילה, ילדית ומקסימה. זה אומר שהוא יצטרך ללמוד לאהוב את מי שהוא באמת. אדם רציני, השגי ומנהיג.
בהצלחה חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק
יוליה23/02/2013תודה על התגובה המהירה.
אני ממש אוהבת את השם איתי ודווקא עידן הוא השם הפחות אהוב עליי.
האם זה יהיה מאוד נורא אם נקרא לו איתי?
בכל מקרה, איזה מספר נומירולוגי של שם פרטי עדיף בשבילו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחירת שם לתינוק - תגובה
חנה עטיה23/02/2013ליוליה שלום,
השם איתי יוצר מפה שבה מסביב ליעוד הגברי, דינאמי, שאפתן - נמצאים מספרים רכים, רגישים, ילדיים, נשיים. הילד עלול לחוש שלא מבינים את עולמו הפנימי, את מי שהוא אמור להיות בעולם, את הצרכים הריגשיים העמוקים שלו.
המספרים המומלצים לשם הפרטי הם - 4, 8.
כנסי לאתר בשם "שם לי" והעזרי בהם.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


