מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הוספת או החלפת שם לתינוקת בת 5 חודrevital15/03/2013
שלום רב,
ברצוני להתיעץ בנושא החלפת/הוספת שם לתינוקת (אחת מתאומים)
שמה נועה (פרטי) מרוקו (משפחה) נולדה ב-27.11.12 בשעה 10:45 (אח תאום נולד ב-10:30).
אני אוהבת את השם, אך לאחרונה מתלבטת האם להוסיף/ להחליף את השם ל: שי-לי?
אשמח לתשובתך :)
תודה
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון בת 3 וחצי חודשים
revital15/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון בת 3 וחצי חודשים - תגובה
חנה עטיה15/03/2013לרויטל שלום,
אומר כך - חשוב ביותר שתאהבי את השם שבחרת לביתך ואני מבינה שאת אוהבת אותו.
וגם חשוב שתדעי שהשם שבחרת לה הוא הקובע במפה ההתנהגותית הנוצרת מתאריך הלידה והשם המלא (80%).
השאלה המתבקשת היא - מדוע את רוצה להחליף או להוסיך לה שם.
אם תרצי להחליף שם לא הייתי ממליצה על שי לי.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשמעות השם ביחס לתאריך לידה
revital17/03/2013חנה תודה על תשובתך!
אכן אני אוהבת את השם נועה (הסיבה שהתלבטתי כיוון שהשם די שכיח), האם תוכלי לתת דגש של יעוד עפ"י השם ותאריך לידה לפי הנומרולוגיה בקווים כלליים, אשמח,
אגב האם מתאים יותר לכתוב בכתיב חסר נעה??
תודה מראש,
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשמעות השם ביחס לתאריך לידה - תגובה
חנה עטיה17/03/2013לרויטל שלום,
מבקשת את תאריך הלידה המלא ושם מלא (כולל שם משפחה) ואכתוב כמה מילים.
בכל מקרה השם כבר ניתן, וכמו שהוא רשום בתעודת הזהות כך הוא יכנס לחישוב של המפה הנומרולוגית של הילדה.
נעה - זה כבר שם אחר.
אני לרשותך.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים
revital18/03/2013חנה שלום,
שמה נועה (פרטי) מרוקו (משפחה) נולדה ב-27.11.12 בשעה 10:45 (אח תאום נולד ב-10:30).
האם השם מתאים? אשמח אם אכן תוכלי לכתוב מספר מילים על היעוד/ משמעות עפי הנומרולוגיה. האם מתאים יותר לכתוב בכתיב חסר נעה?
המון תודה!
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרטים נוספים - תגובה
חנה עטיה18/03/2013לרויטל שלום,
יעודה של הילדה הינו מספר 7 - זה אומר שהיא הגיעה לעולם להיות חכמה ואיכותית, לומדת, אינדיבידואליסטית, בוגרת וכו'.
אומר, שחשוב להבין את עומק רגשותיה שלא תמיד תשתף אלא תשמור אותם לעצמה. יש כאן צרוף של פרפקציוניזם רגשי עם שכלי ולכן תדרוש מעצמה המון. חשוב לאפשר לה להיות ילדה, שמחה, יצירתית, עם הרבה הבנה, רגישות וחום.
כפי שכבר ציינתי השם שבחרת הוא הקובע במפה ההתנהגותית הנוצרת מהשם המלא ותאריך הלידה המלא.
הצלחה בגידולה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי האח התאום?
revital18/03/2013חנה צהריים טובים,
שוב תודה על המענה, לגבי האח התאום תוכלי לציין יעוד עפי נומרולוגיה?
שמו יונתן (פרטי) מרוקו (משפחה) נולד ב 27.11.12 בשעה 10:30, והאם השם מתאים?
המון תודה וחג שמח!
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולגבי האח התאום? - תגובה
חנה עטיה18/03/2013לרויטל שלום,
היעוד כמובן זהה.
עם השם יונתן נוצרת מפה מאוד גברית לבן. רצון ושאיפה להוביל וליזום עם יכולת להצליח בעסק פרטי. עלולה להיות כאן סגירות רגשית ושליטה רגשית, לכן יש ליזום ולאפשר לו להביע רגשות ולעסוק ברגשות.
כלפי העולם הוא יצור תדמית יותר ילדית, מקסימה, אך יצטרך ללמוד לאהוב את האינדיבידואליות שלו, הבגרות, הרצינות וכו'.
בהצלחה רבה.
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


