בחירת שם לתינוקת

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת שם לתינוקת
    שרה אוחיון
    01/04/2013

    שלום. שמי שרה אוחיון. ילדתי את בתי ביום 31.3.2013 בשעה 5:47 לפנות בוקר. שם בעלי יאיר. השמות שחשבנו עליהם הם: בר, מעיין, הדר או ניצן. רצינו לדעת איזה שם הכי מתאים מבחינתכם. ראוי לציין כי יתכן וניתן לה שם שני קלרה על שם אמי תבדל״א. אשמח לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בחירת שם לתינוקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת - תגובה

    חנה עטיה
    02/04/2013

    לשרה שלום,
    יעודה של הילדה הינו מספר 13/4 - יעודה להיות מסגרתית, מעשית, פרקטית, אוהבת שגרה ובטחון כלכלי, אחראית, אמינה ופחות רגישה.
    ה 13 הקארמטי עלול להקשות עליה להגיע ולהביא לידי ביטוי את יעודה עד שתלמד להתגבר על השלילי של המספר.
    גם יום הלידה הינו 4 - זה אומר שכל עולמה הפנימי זהה. חשוב לתת לה שם שיוסיף לה נשיות ורגישות.
    השם האפשרי מהשמות שהצעת הוא ניצן.
    נוצרת מפה שהיעוד הפחות רגיש מוקף עם מספרים רגשיים, רכים, משפחתיים, טובי לב, אוהבי מסגרת.
    אך כלפי העולם היא תציג תדמית שונה - של בחורה יותר קלילה, עושה מה בראש שלה, פחות מחויבת למסגרת. לכן היא תצטרך בעזרתכם ללמוד לאהוב את מי שהיא אמורה להיות באמת.
    אני לרשותכם אם יש לכם הצעות נוספות.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת

    שרה אוחיון
    03/04/2013

    הי, תודה על התגובה המהירה. יש לי עוד שאלה, אם הערך הנומרולוגי של ניצן הוא בעצם 2, והדר זה גם 2, אז למה עדיף ניצן? . אני קצת מבולבלת כי אתמול כבר קיבלנו תשובה מרב שהמליץ על הדר עם קלרה שם שני ועכשיו אני לא יודעת מה לעשות. אנא עזרי לי. אשמח גם אם תגידי לי באיזה מספר נומרולוגי עלי לבחור בשילוב עם תאריך הלידה כך שאוכל אולי למצוא עוד שמות במספר זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוקת - תגובה

    חנה עטיה
    03/04/2013

    לשרה שלום,
    לגבי שם שני שכחתי לציין אתמול - בגישה שלנו, שם שני אינו נכנס לחישוב המפה אם הוא אינו בשימוש ביום יום ולכן עשי כפי שאת מרגישה.

    נכון, ניצן והדר הם במספר 2 (הדר 11/2), אך השמות גם שונים כאשר אציין רק שאותיות האהו"י שונות.

    אני עוסקת בנומרולוגיה מערבית ותאריך הלידה והשם המלא יוצר מפה התנהגותית של האדם, והנסיון מעיד עד כמה מפה הרמונית מקילה על האדם בחייו.
    איני יכולה להתיחס להמלצות של אנשים אחרים כי איני מבינה בתחום בו הם עוסקים.

    לגבי הדר נוצרת דיס הרמוניה מאוד רצינית בתחום הקריירה, לימודים ותעסוקה - השאיפה להוביל, להחליט, לעסק עצמאי והיכולות הם של עבודה בשיתוף פעולה, לתת לאחרים להוביל. יוצר קושי ותסכול עצום בתחום.
    לגבי המספרים המומלצים - מספר 2 מאוד מומלץ בגלל הצורך להוסיף למפה רכות ונשיות.
    אך לא כל שם במספר זה יתאים. גם מספר 6 לשם פרטי מומלץ.
    בהצלחה רבה.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוהר = קלרה

    שלולית
    07/04/2013

    טוהר = קלרה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו