בחירת שם לתינוק שנולד אתמול

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • בחירת שם לתינוק שנולד אתמול
    לנה
    13/06/2013

    שלום רב,
    שמי לנה ולבעלי קוראים אלי, שם המשפחה שלנו סיגל.
    בשעה טובה אתמול ב 12/6/13 בשעה 20.35 נולד לנו בן מקסים.
    אנחנו מאד אוהבים שם יותם, למרות כל מה שאומרים עליו. יש לו פירוש טוב בתנך והוא היה שייך.לאנשים טובים מאד. האם שם זה מתאים לילד שנולד על פי הנתונים.
    כמו כן התלבטנו לגבי שמות איתמר ויהונתן.
    אודה לעזרה במה לבחור ואיזה שם יכול להיות הכי מתאים לו.
    המון תודה מראש,
    לנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק שנולד אתמול - תגובה

    חנה עטיה
    13/06/2013

    שלום לנה,
    ילדכם הגיע לעולם עם יעוד מספר 6 - יעודו להיות הרמוני ומשפחתי, רגיש, צורך לתת מעצמו למשפחה ולקהילה, אחראי, בעל חוש אסתטי וכו'.
    הצרוף עם יום הלידה - יוצר עולם פנימי מאוד רגיש, עדין, יצירתי ורך, לכן חשוב למצוא לו שם שיוסיף חוזק וגבריות למפה.

    השם יותם יוצר מפה מאוד דיס הרמונית מכמה סיבות - הקשר יעוד - יכולות - הקשר העיקרי של גיבוש האישיות הוא דיס הרמוני. דבר נוסף, נוצר מספר קארמטי ביכולות דבר העלול להביא קושי ביכולת להוביל, ליזום, להביא רעיונות, עסק עצמאי וכו'.

    איתמר - ביכולות נוצר מספר קארמטי 16/7 - עלול להקשות עליו להיות עמוק, איכותי, רציני, יתכנו חרדות וכו.
    יהונתן - הדיס הרמוניה היא בתחום הקריירה, לימודים ועבודה.

    מציעה לחפש שמות במספרי - 4 או 9 למען יהיו לילד חיים טובים.
    אני לרשותכם.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק

    לנה
    14/06/2013

    המון תודה חנה,
    אחרי איזו בדיקה שעשיתי עכשיו מצאתי שני שמות שהתלבטנו עליהם לפני אך השארנו בצד: נווה ועידו. אנחנו קצת פחות מתחברים אליהם אבל אם זה מה שייתן לבן שלנו חוזק והצלחה יהיה שווה הכל.
    האם יש עדיפות לאחד מהם?
    שוב פעם תודה ושבת שלום,
    לנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת שם לתינוק - תגובה

    חנה עטיה
    14/06/2013

    ללנה שלום,
    השם נווה יוצר מפה הרמונית לילד - היעוד הרגיש והמשפחתי מוקף במספרי מנהיגות, והם מעניקים לו חוזק ועוצמה.
    עידו - גם נוצרת מפה הרמונית אך נווה עדיף. וגם - בעידו "הפצע הגילגולי" סכום המספרים החסרים בשם המלא הוא כמספר היעוד - זה יוצר קושי להגיע ולהבין את היעוד ולכן שם זה לא מומלץ.
    בהצלחה בגידולו.
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושבת שלום

    לנה
    14/06/2013

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו