מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לבחור שם לפני לידה- עין?הילה11/08/2013
אני בהיריון, נשאר לי עוד קצת אבל אני כבר בהכנות האחרונות. אנחנו רוצים לבחור שם כבר או לפחות לסגור אופציות עיקריות אבל פתאום אמא שלו טוענת שזה לא מקובל להקדים את בחירת השם לפני הלידה, כמו שהיא אפילו לא מסכימה שנבדוק על תוכניות חיסכון השקעה שרצינו לפתוח לילד שלנו כדי לא לעשות מזל רע. האם זה יכול לעשות מזל רע? אני פשוט בחורה יותר פרקטית ומעדיפה לתכנן קדימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לבחור שם לפני לידה- עין? - תגובה
ליאת יוגב11/08/2013השיקול העיקרי שבגללו לא יהיה נכון להחליט על השם לפני הלידה .
היא שאין את הנתון העיקרי , והוא תאריך לידה- שמהווה מרכיב של 50% מערך המפה .
בהחלט אפשר וניתן להציע אי אלו שמות , אך לא לסגור , על מי מהשמות , בשל אותה טענה .
פחות מכירה את נושא ה"עין הרע" ,לכן , נסתפק בזו התשובה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מאמינה בעין הרע..
שלי16/08/2013או יותר נכון חונכתי לזה שאם מאמינים שזה קיים אז זה גם יקרה ואם לא- זה פשוט לא. אני דווקא כן בעד להעלות כמה שמות שרלוונטים עבורכם וכשהבייבי נולד ברוב המקרים מסתכלים עליו ופשוט יודעים מה השם שמתאים לו (ככה בכל מקרה היה לנו עם עידו הנסיך הקטן שיכל להיות גם אור או נדב..). אני חייבת לומר שלגבי החסכון המילה רע זה הדבר האחרון שאפשר לומר בנושא. ככל שתקדימו לעשות ככה זה יעזור יותר לילד שיגדל. לי ולבעלי יש הכנסה ממוצעת ולא נשאר לנו יותר מדי (אם בכלל..) בסוף החודש. החלטנו שהכי נוח זה ללכת על חסכון שיורד בהוראת קבע כדי שלא נצטרך לזכור כל פעם להפקיד או יותר גרוע להתנות את זה בכסף שישאר בסוף החודש כי אז זה פשוט לא יקרה. אנחנו מפרישים בכל חודש סכום ממש לא גבוה לפקדון שנקרא ענבים בבנק מזרחי ועוד כמה שנים יהיה שם הרבה כסף...
בקיצור, חשיבה יוצרת מציאות ומה שתאמיני בו, לטוב ולרע הוא גם מה שיהיה. מזל טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)

