לבחור שם לפני לידה- עין?

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • לבחור שם לפני לידה- עין?
    הילה
    11/08/2013

    אני בהיריון, נשאר לי עוד קצת אבל אני כבר בהכנות האחרונות. אנחנו רוצים לבחור שם כבר או לפחות לסגור אופציות עיקריות אבל פתאום אמא שלו טוענת שזה לא מקובל להקדים את בחירת השם לפני הלידה, כמו שהיא אפילו לא מסכימה שנבדוק על תוכניות חיסכון השקעה שרצינו לפתוח לילד שלנו כדי לא לעשות מזל רע. האם זה יכול לעשות מזל רע? אני פשוט בחורה יותר פרקטית ומעדיפה לתכנן קדימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לבחור שם לפני לידה- עין?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבחור שם לפני לידה- עין? - תגובה

    ליאת יוגב
    11/08/2013

    השיקול העיקרי שבגללו לא יהיה נכון להחליט על השם לפני הלידה .
    היא שאין את הנתון העיקרי , והוא תאריך לידה- שמהווה מרכיב של 50% מערך המפה .
    בהחלט אפשר וניתן להציע אי אלו שמות , אך לא לסגור , על מי מהשמות , בשל אותה טענה .
    פחות מכירה את נושא ה"עין הרע" ,לכן , נסתפק בזו התשובה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא מאמינה בעין הרע..

    שלי
    16/08/2013

    או יותר נכון חונכתי לזה שאם מאמינים שזה קיים אז זה גם יקרה ואם לא- זה פשוט לא. אני דווקא כן בעד להעלות כמה שמות שרלוונטים עבורכם וכשהבייבי נולד ברוב המקרים מסתכלים עליו ופשוט יודעים מה השם שמתאים לו (ככה בכל מקרה היה לנו עם עידו הנסיך הקטן שיכל להיות גם אור או נדב..). אני חייבת לומר שלגבי החסכון המילה רע זה הדבר האחרון שאפשר לומר בנושא. ככל שתקדימו לעשות ככה זה יעזור יותר לילד שיגדל. לי ולבעלי יש הכנסה ממוצעת ולא נשאר לנו יותר מדי (אם בכלל..) בסוף החודש. החלטנו שהכי נוח זה ללכת על חסכון שיורד בהוראת קבע כדי שלא נצטרך לזכור כל פעם להפקיד או יותר גרוע להתנות את זה בכסף שישאר בסוף החודש כי אז זה פשוט לא יקרה. אנחנו מפרישים בכל חודש סכום ממש לא גבוה לפקדון שנקרא ענבים בבנק מזרחי ועוד כמה שנים יהיה שם הרבה כסף...
    בקיצור, חשיבה יוצרת מציאות ומה שתאמיני בו, לטוב ולרע הוא גם מה שיהיה. מזל טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו