איך לכתוב את השם אורייאן או אריין

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • איך לכתוב את השם אורייאן או אריין
    בת-אל
    11/02/2015

    הי קוראים לי בת-אל טל , תאריך הלידה שלי 14.4.85
    ילדתי בת ב 19.12.14 בשעה 00:10 רציתי להתיעץ קראתי לה
    אורייאן וחשבתי אולי להוריד את הא' אחרי ה י' אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לכתוב את השם אורייאן או אריין - תגובה

    חנה עטיה
    11/02/2015

    שלום לך,
    יעודה של הילדה הינו 11/2 - יעודה להיות נשית, רכה, משתפת פעולה, אימפטית, מופנמת, ה 11 המאסטר אמור לבוא לידי ביטוי בבגרותה בהדרכה, רוחניות, הדרכה ומנהיגות (שונה מה 2).

    לא ארחיב אך 2 השמות לצערי, לא יוצרים לילדה מפה הרמונית.
    אורייאן טל - אובר 11/2 דבר העלול להביא לידי ביטוי את השלילי של המספר - לחץ ומתח בתור ילדה וכאדם בוגר - קושי בגיבוש האישיות, קושי בבטחון העצמי וכו'.

    אוריין טל - נוצרים מספרים קארמטים סביב היעוד 19/1 (וגם יום לידה) - "חוב הקורבנות" - תחושה שאנשים מתחתי או מעלי, בעיה בערך עצמי, תחושת נחיתות או עליונות מול אנשים.
    אם עדין לא רשמת את השם אז כבר ואולי עדיף אורייאן
    חנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו