מספר 7

מנהל הפורום

ליאת יוגב
ליאת יוגב
לקביעת תור אצל ליאת יוגב ללא פרסום בפורום
 
  • מספר 7
    מבולבלת
    10/06/2011

    מה המשמעות של מספר גורל 7/16 , יום לידה 7 ושם תינוקת שנותן 7 ?
    אם אני נותנת שם שהוא 7 , האם אני מקצינה אצלה תכונות שלא כדאי? האם יש מקרים יוצאי דופן וזה מעבר לבחינת המספר 7? יש גורמים נוספים?
    אשמח לתשובתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר 7

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת

    ליאת יוגב
    10/06/2011

    יש נומרולוגים הבוחנים הנתונים על פי , יום לידה , מספר גורל , שם פרטי ,
    לא כך אנו נוהגות , חנה ואני , השיטה שעל פיה עובדות שונה לחלוטין ,
    כך שכדי לענות לשאלתך , תצטרכי לציין השם המלא ואז אוכל להשיב ביתר דיוק .
    נכון , שמשמעות ה-7 , חקר עומק , למידה , כמו צדדים פרטיים במיוחד , מספר הנחשב למספר הכבד יותר , רציני בוגר ודורש שלמות .
    אך כפי שציינתי , חשוב לציין הנתונים כולם , שם מלא ותאריך הלידה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך - תודה

    מבולבלת
    10/06/2011

    תודה על תשובתך המהירה !
    יצא לי להתייעץ איתך במהלך שבוע שעבר . אני רואה למטה את הודעתי הקודמת .
    אני פשוט כבר לא יודעת איך להתייחס בבחירת השם ולא מוצאת יותר מדי שמות שאני ובעלי מסכימים עליהם. ועד שכבר מסכימים על משהו אז במפה שלכם כנראה נמצאים דברים שלא כל כך מתאימים .
    שאלתי על 7 כי בעלי נורא אוהב את השם לינוי . מה בכל זאת המפה שמציגה עם שם זה ? אני אתן שוב תזכורת : שם משפחה בר-לב . תאריך לידה 25.05.11 .


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת

    ליאת יוגב
    10/06/2011

    אין ספק שהשם לינוי - בעייתי , מפה גברית , נוקשה , כמו גם צדדים פרטיים במיוחד , מול החלק הפוחד מלהיות לבד , כמו לראות , פחד מאיבוד שליטה , דבר העלול ליצור מצבים של הפתעות לדרך החיים ,
    באשר למפה גברית , מפה היוצרת , קושי באינטימיות ,לימים , כמו גם בלבול בזהות המינית .
    סיבות מספיקות - מדוע לא לבחור בשם ...
    כשלא מתייעצים ובוחרים - הכל כאילו בסדר...
    וכשמתייעצים , נכון הופך לקושי ,אך המטרה שלנו היא להועיל לחיים , אין ספק בכך !!
    סיפורון קטן , בשבוע שעבר הגיעו אלי זוג הורים , שלפני כחמש שנים פגשתי בהם בהרצאה שהרציתי ובסופה נתתי יעוצים קטנים , הילד שלהם היה אז בן חצי שנה , כיום הם נוכחים לראות את התכונות שציינתי בפניהם באותו מפגש , כלומר , לימים תוכלי ,ללא ספק לבחון הדברים , נראה לי שנכון יהיה לבחור את מי מהשמות שהזכרנו למטה , הם הרבה מתאימים ,בהצלחה !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו