צמחי מרפא ופוריות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צמחי מרפא ופוריות
    מאי
    05/08/2008

    שלום רב, אני ובעלי מנסים כבר כמעט שנה להיכנס להריון, עשינו הזרעה אחת בלבד. לבעלי ספירת זרע נמוכה 10-8 מיליון, אצלי לא מצאו בעיה. הרופאים ממליצים על טיפול הורמונלי, אני בינתיים מסרבת. התחלנו ביחד דיקור סיני לפני 3 שבועות, ללא תוספת של צמחי מרפא סינים. נאמר לי כי השפעתם של צמחי מרפא איטית (2-3 חודשים), ואני חוששת לחכות יותר מדי והעניין גם יקר מאד.. יש לי תור למומחה לצמחי מרפא סינים ופוריות רק לעוד שבוע, ועד שנתחיל זה לפחות עוד שבועיים. האם דיקור ללא צמחי מרפא יכול להועיל? האם באמת ההשפעה לוקחת כל כך הרבה זמן? מה המטפל עושה לפני שממליץ על הרכב של צמחי מרפא? האם ההרכבים אמורים להיות שונים בין המטפלים? והאם מפגש של חצי שעה לזוג אצל מטפל מסוג זה יכול להספיק כדי לקבוע בצורה מקצועית מה מתאים ? אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צמחי מרפא ופוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צמחי מרפא ופוריות

    יוסי פתאל
    06/08/2008

    שלום לך,
    הכן אפשר להסתפק בהזרעה על בסיס טבעי ואין צורך למהר עם הורמונים. צמחי מרפא עובדים מהר ודיקור לבד יכול גם לעזור אך רצוי לשלב.
    בהצלחה
    יוסי פאטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום