דקור סיני במהלך ivf דחוף :

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דקור סיני במהלך ivf דחוף :
    מי-טל
    07/01/2011

    הייתי אתמול ביעוץ במרכז לרפואה משלימה - מטעם קופת החולים שלי - הרופא איתו ישבתי בפגישה, המליץ לי על סדרת טיפולים של דיקור סיני - ( ספרתי לו שאני לקראת מחזור הפריה חמישי ) - הוא עידכן אותי כי מדובר בסדרה של עשרה מפגשים - טיפול אחד בשבוע.

    לאחר מכן כבר נכנסתי לטיפול ראשון - שניתן לי ע"י מטפל אחר, לא עי הרופא.

    במהלך הטיפול המטפל שאל לגבי סבב ה ivf שהתחלתי החודש, ספרתי לו כי השאיבה אמורה להיות בערך בעוד שבוע וחצי . הוא אמר שזה קצת בעייתי מבחינת עיתוי כי בד"כ מגיעות אליו נשים כהכנה לפני שהן מתחילות טיפול הפריה, ו"אנחנו נמצאים על הגבול מבחינת עיתוי"...הוא הוסיף ואמר שנחוץ מאוד לעבור טיפול בדיקור לפני השאיבה, אחרייה, ולאחר ההחזרה.......
    כמו כן הדגיש ואמר ש"זה ביני לבינך ואסור שאף אחד יידע שאמרתי לך כי על דבר כזה אפשר לפטר אותי - "...והציע שאגיע אליו בתקופה המדוברת (לפני השאיבה, אחרייה ולפני ההחזרה) - בכדי לעבור את הטיפולים כפי המלצתו.....הוא אמר שהיות והוא עובד דרך קופ"ח שלי רק פעם בשבוע - הטיפולים המומלצים ייחשבו פרטיים (מה שאומר תשלום כפול מבחינתי..) -
    כבר בשניה שאמר לי ש"זה ביני ובינך ואסור שאף אחד יידע" - הבנתי שמשהו פה "מסריח"....

    ובכל זאת - שאלה אתית ומקצועית :
    האם אכן נחוץ טיפול לפני השאיבה, אחרייה ולאחר ההחזרה?? ( = רצף שנותן בערך 3 טיפולים בשבוע..)
    משום מה לא נראה לי הגיוני שהנחיצות באינטנסיביות טיפולית כזו אכן הכרחית - אחרת למה בקופ"ח לא ממליצים על כך??

    עליי לציין גם ששאלתי במפורש את הרופא שייעץ לי בהתחלה וכן את הפקידה שאיתה ישבתי לאחר הטיפול - אם הפגישות מתקיימות רק פעם בשבוע והן אישרו שאכן כן..

    כל ההתנהלות של המטפל הזה לא נראתה לי ועוד יותר לא נראית לי ככול שאני חושבת על זה...
    בסוף הטיפול הוא הציע שיקח את מס. הטלפון שלי ויעמוד איתי בקשר כדי להתעדכן אם אגיע אליו לטיפולים הפרטיים - -
    מעבר לסימני השאלה המקצועים זה כמובן העלה בי סימני שאלה אתיים - ובכל מקרה שבר לי את האמון בו, ברור לי שאני הולכת להחליף מטפל - בכל זאת, רציתי לקבל חוות דעת מקצועית -
    תודה על תשומת הלב וסליחה על אורך הטקסט,
    בתודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דקור סיני במהלך ivf דחוף :

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דקור סיני במהלך ivf דחוף : - תגובה

    יאשי ברייב
    08/01/2011

    שלום מי-טל
    אכן סיפור עצוב והתנסות מיותרת.
    ישנן אסכולות רבות ברפואה הסינית אך באופן כללי הטיפול צריך להיות פעמיים בחודש.
    פעם בימים הראשונים של המחזור (תחילת הווסת) לתמיכת הבשלת הזקיקים ופעם אחרי הביוץ כדי לתמוך ברירית הרחם וההשתרשות העוברית.
    במקרים של IVF רצוי לעשות טיפול תומך סמוך לשאיבה וטיפול אחד לאחר ההחזרה כדי לתת תמיכה אנרגטית ורב מערכתית בדיקור סיני.

    הצלחה

    יאשי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יאשי תודה רבה על המענה - חזקת

    מי-טל
    08/01/2011

    את תחושתי, ובינתיים כבר החלפתי את מועד הטיפול השבועי - כך שאזכה במטפל אחר, בתקווה שיהיה יותר אמין ומקצועי מזה שהתנסיתי איתו,
    ושוב - רוב תודות,
    מי-טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום