מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דקור סיני במהלך ivf דחוף :מי-טל07/01/2011
הייתי אתמול ביעוץ במרכז לרפואה משלימה - מטעם קופת החולים שלי - הרופא איתו ישבתי בפגישה, המליץ לי על סדרת טיפולים של דיקור סיני - ( ספרתי לו שאני לקראת מחזור הפריה חמישי ) - הוא עידכן אותי כי מדובר בסדרה של עשרה מפגשים - טיפול אחד בשבוע.
לאחר מכן כבר נכנסתי לטיפול ראשון - שניתן לי ע"י מטפל אחר, לא עי הרופא.
במהלך הטיפול המטפל שאל לגבי סבב ה ivf שהתחלתי החודש, ספרתי לו כי השאיבה אמורה להיות בערך בעוד שבוע וחצי . הוא אמר שזה קצת בעייתי מבחינת עיתוי כי בד"כ מגיעות אליו נשים כהכנה לפני שהן מתחילות טיפול הפריה, ו"אנחנו נמצאים על הגבול מבחינת עיתוי"...הוא הוסיף ואמר שנחוץ מאוד לעבור טיפול בדיקור לפני השאיבה, אחרייה, ולאחר ההחזרה.......
כמו כן הדגיש ואמר ש"זה ביני לבינך ואסור שאף אחד יידע שאמרתי לך כי על דבר כזה אפשר לפטר אותי - "...והציע שאגיע אליו בתקופה המדוברת (לפני השאיבה, אחרייה ולפני ההחזרה) - בכדי לעבור את הטיפולים כפי המלצתו.....הוא אמר שהיות והוא עובד דרך קופ"ח שלי רק פעם בשבוע - הטיפולים המומלצים ייחשבו פרטיים (מה שאומר תשלום כפול מבחינתי..) -
כבר בשניה שאמר לי ש"זה ביני ובינך ואסור שאף אחד יידע" - הבנתי שמשהו פה "מסריח"....
ובכל זאת - שאלה אתית ומקצועית :
האם אכן נחוץ טיפול לפני השאיבה, אחרייה ולאחר ההחזרה?? ( = רצף שנותן בערך 3 טיפולים בשבוע..)
משום מה לא נראה לי הגיוני שהנחיצות באינטנסיביות טיפולית כזו אכן הכרחית - אחרת למה בקופ"ח לא ממליצים על כך??
עליי לציין גם ששאלתי במפורש את הרופא שייעץ לי בהתחלה וכן את הפקידה שאיתה ישבתי לאחר הטיפול - אם הפגישות מתקיימות רק פעם בשבוע והן אישרו שאכן כן..
כל ההתנהלות של המטפל הזה לא נראתה לי ועוד יותר לא נראית לי ככול שאני חושבת על זה...
בסוף הטיפול הוא הציע שיקח את מס. הטלפון שלי ויעמוד איתי בקשר כדי להתעדכן אם אגיע אליו לטיפולים הפרטיים - -
מעבר לסימני השאלה המקצועים זה כמובן העלה בי סימני שאלה אתיים - ובכל מקרה שבר לי את האמון בו, ברור לי שאני הולכת להחליף מטפל - בכל זאת, רציתי לקבל חוות דעת מקצועית -
תודה על תשומת הלב וסליחה על אורך הטקסט,
בתודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דקור סיני במהלך ivf דחוף : - תגובה
יאשי ברייב08/01/2011שלום מי-טל
אכן סיפור עצוב והתנסות מיותרת.
ישנן אסכולות רבות ברפואה הסינית אך באופן כללי הטיפול צריך להיות פעמיים בחודש.
פעם בימים הראשונים של המחזור (תחילת הווסת) לתמיכת הבשלת הזקיקים ופעם אחרי הביוץ כדי לתמוך ברירית הרחם וההשתרשות העוברית.
במקרים של IVF רצוי לעשות טיפול תומך סמוך לשאיבה וטיפול אחד לאחר ההחזרה כדי לתת תמיכה אנרגטית ורב מערכתית בדיקור סיני.
הצלחה
יאשי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיאשי תודה רבה על המענה - חזקת
מי-טל08/01/2011את תחושתי, ובינתיים כבר החלפתי את מועד הטיפול השבועי - כך שאזכה במטפל אחר, בתקווה שיהיה יותר אמין ומקצועי מזה שהתנסיתי איתו,
ושוב - רוב תודות,
מי-טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
