הקאות והשתנקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקאות והשתנקות
    דניאל
    15/03/2012

    שלום רב ד"ר,
    הכלבה שלי בת 7.
    מזה כשנה שמתי לב שמדי פעם באופן נדיר יחסית קרה שהיא הקיאה, לרוב סוג של קצף צהוב ולפעמים את מה שאכלה. המקרים הללו היו נדירים מאד.
    אך בתקופה האחרונה שמתי לב לכך שהמקרים חוזרים על עצמם בצורה קבועה יותר ולעיתים קרובות.
    בנוסף היא גם "נחנקת" בזמן ההקאה ונראת סובלת מאד.
    האוכל הוא אותו אוכל שהיא אכלה במשך כל חייה.

    חייב לציין שבין האפיזודות היא מתנהגת כרגיל, שמחה וקופצנית.

    מה עלינו לעשות? האם יש צורך ללכת לוטרינר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקאות והשתנקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות והשתנקות - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    15/03/2012

    דניאל שלום
    לאור העובדה שאתה מתאר עליה בתדירות ההקאות ובנוסף מציין, שכלבתך נראית "סובלת מאוד" אני ממליצה לך לגשת לוטרינר לצורך בירור הגורם למופע הנ"ל. כפי שנכתב כאן בעבר מקורן של ההקאות יכול להיות במערכת העיכול (הגורמים במקרה הנ"ל יכולים להיות - זיהומי, דלקתי, אלרגי, חסימתי, כיבים ועוד) או במקור שאינו ממערכת העיכול (מחלת כבד, כיליה, לבלב ועוד)האבחון מתבצע באמצעות בדיקה פיזקלית ע"י וטרינר, ובמידת הצורך בשימוש בעזרי הדמיה כגון אולטראסאונד ורנטגן ובדיקות דם ועוד..
    הרבה בריאות,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו