שריטה מכלבה בת חודשיים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שריטה מכלבה בת חודשיים וחצי
    ג'ף
    06/03/2010

    שלום, נשרטתי מכלבה גורה בת חודשיים וחצי שעדיין לא הגיעה לחיסון הכלבת (מועד רק בגיל 3 חודשים).

    האם יש סכנה? מה עליי לעשות? אבקש את כל המידע הרלוונטי הנחוץ.

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבת

    ד''ר עדי בן ישר
    08/03/2010

    מחלת הכלבת מועברת בעיקר בנשיכות כאשר רוק של בע"ח נגוע בא במגע עם רקמת גוף פגועה.
    למחלה סימנים רבים ומגוונים ואין סימנים ספציפיים שמאפיינים כלבת בלבד. בשלבים הראשונים של המחלה יופיעו סימנים של חוסר מנוחה, ריור, הקאות ושינוי התנהגות של בע"ח. לאחר מכן, הסימנים מתחזקים – בע"ח הופך לתוקפן (תוקף בע"ח, בני אדם ואף חפצים דוממים), מילל, מופיע ריר קצפי, נע למרחקים ללא מטרה, פוחד ממים, קולות הנביחה משתנים (בגלל שיתוק שרירים באזור בית הבליעה) ומופיעות עוויתות. בשלבים הסופיים ישנו שיתוק הדרגתי ומוות.
    במידה והגורה לא מראה סימני כלבת, ובנוסף לא ננשכה או נחשפה לבעל חיים הנגוע בכלבת, אין כל סכנה

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו