דלקת באוזן אצל חתולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת באוזן אצל חתולה
    Calanit
    03/11/2010

    שלום,
    לחתולה שלי דלקת באוזן כבר כמעט שבוע. האוזן נפוחה מאוד, הפרשה מוגלתית ומסריחה מאוד. חוץ מזה החתולה בסדר, אוכלת ומתנהגת רגיל. ניסיתי לטפל בסורולאן טיפות לתוך האוזן, פעמיים ביום, וכן משחה אנטיביוטית להפחתת הגירוד באוזן החיצונית. הגירוד פחת אך לא הנפיחות וההפרשה המוגלתית המסריחה. מה עושים? האם יש לתת אנטיביוטיקה דרך הפה ואיזה סוג?תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת באוזן אצל חתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת באוזן אצל חתולה - תגובה

    ד''ר סמדר טל
    03/11/2010

    ראשית יש לשים קולר אליזבטני או כל אמצעי אחר שימנע גירוד והחמרת המצב. לאחר מכן יש לקחת את החתולה הסובלת מאוד מכאב האזניים לוטרינר שייקח חומר לתרבית וגם ישטוף יחטא וינקה את האוזן כראוי, ויחליט איזה טיפול כדאי לתת לחתולה על מנת שתוכל להחלים. קיים גורם לדלקת ויש למצוא מהו ולטפל בו- קרדית האוזן יכולה לגרום לסיבוך כזה, נשיכה, רטיבות, אלרגיה ועוד ועוד ובאם לא יושם דגש גם על הגורם- הבעיה עלולה לחזור. סורולן במקרים של מוגלה לא מספק- מה גם שהוא מכיל סטרואידים שאינם בהכרח מתאימים לטיפול במוגלה.

    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו