זרעי פשתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זרעי פשתן
    יונית
    05/07/2011

    האם זה בסדר לאכול אותם שלמים ולהשתדל ללעוס אותם עם השיניים הטוחנות.אפשר להרגיש שעושים את זה.

    האם יתכן שאחרי אכילה בפעם הראשונה סובלים (או אני סבלתי-לא ברור אם זה מזה) מחומציות חזקה בבטן.

    שאלה נוספת: אני מנסה להמנע מחומרים משמרים אבל מוצאת שקשה לי מאד להסתדר בלי אבקת מרק ובלי רוטב סויה. (שהייתי מוסיפה לבשרים ולמרקים) האם יש תחליף טבעי ללא חומר משמר במקום אבקת מרק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זרעי פשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זרעי פשתן - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    10/07/2011

    יונית שלום רב,
    1. אני ממליצה לטחון אותם במטחנה לפני שאוכלים. לא עם השיניים. את יכולה לקנות אותם טחונים בבית טבע ולשמור במקרר, טוב עד שבועיים לאחר מכן מתחמצן.
    2. בזרעי פשתן יש רמה מסויימת של חומצה. אם אכלת הרבה מידי מהם אז אולי זוהי היתה הסיבה. קשה לומר על סמך מה שאת כותבת.
    3. את יכולה להוסיף תבלין כגון לימון, כורכום וכו'. למרק תכניסי תבלינים כגון שורשים מרוסקים (שורש פטרוזיליה ושורש סלרי).
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו