בבקשה דעתכם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה דעתכם
    ליאור
    15/07/2011

    שלום רב,

    אני בת 34
    לאט לאט הוספתי עוד ועוד תוספי מזון
    וויטמינים
    ותפאוןם שמתי לב שאולי כדאי להתייעץ איתכם ולראות אם זה בסדר מבחינת הגוף ושאין נזק במה שאני לוקחת

    הסיבה שהתחלתי לקחת היא נשירת שיער
    הרופא עור שלח אותי לזריקות של בי12, 12 זריקות
    בנוסף אמר לקחת בי6

    בנוסף, אני לקוחת אבץ בלילה

    ברזל, בטיפות של שמנים בשיטת הרמבם - צמחי ארץ ישראל, 3 טיפות ביום בערב אחרי האוכל

    בנוסף, הוליסטיקפ שזה תוסף מזון של טבעוני לנשירת שיער
    4 כדורים ביום, 2 בבוקר ו2 בצהריים

    ובנוסף גם את התא החמצני של טבעוני - שזה למעשה מולטי וויטמין בצורת תוספת מזון - 2 כפות במיץ ביום

    אשמח לדעת האם אתם חושבים שזה יותר מדי לגוף? או שעלי לעשות שינוי?
    העיקר לדעת שאין נזק בכל החומרים ביחד והשגוף יודע להתמודד עם הכל ללא עומס

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה דעתכם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה דעתכם - תגובה

    18/07/2011

    ליאור שלום רב,
    על פניו נראה כי מה שאת נוטלת הוא בסדר.
    יחד עם זאת, תמיד מומלץ להיוועץ עם נטורופת האופן מקצועי, על מנת להבטיח התאמה נכונה ומדויקת של תוספי תזונה.
    לא כל מה שמתאים לאחד, בהכרח מתאים לאחר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו