קנדידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קנדידה
    איילת השחר
    02/08/2011

    אני מאובחנת כחולת וסטיבוליטיס כבר שמונה שנים, ואף עברתי טיפול וסטיבולקטומי בעברי,אך לפני כמה זמן כתוצאה משיטוט באינטרנט נתקלתי בתופעה קנדידה מערכתית. כמה מהסימפטומים היו לי מוכרים אישית ולכן עשיתי בדיקת cadida 5 כדי להיות בטוחה אם יש / אין לי קנדידה.
    אובחן אצלי קנדידה ברמה נמוכה :+/++
    רציתי לשאול, לפני שאני נכנסת לתהליך טיפול ארוך ויקר, האם באמת הכאבים שיש לי באיבר המין (בעיקר בבוקר ובערב) יכולים לנבוע מקנדידה שאובחנה לא ברמה גבוהה?
    האם באמת כל זה יכול להגרם בגלל הפטרייה הזאת?
    כפי שציינתי, הכאבים הם בעיקר בבוקר כשאני קמה ובערב כשאני הולכת לישון. אולי גם לזה יש קשר לקנדידה?

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    02/08/2011

    שלום רב,
    חשוב לעבור אבחון נטורופתי מקיף על מנת לעזור לך. לתופעה זו יש תיאוריות רבות ועל כן יש חשיבות להתאים לך את הטיפול המיועד לך ולא דרך הרשת.
    התופעה נפוצה בעיקר אצל נשים צעירות וגם אצל אלו הנוטלות גלולות למניעת הריון.
    אי אפשר לבוא ולומר כי זה על רקע קנדידה מתונה.
    בברכה,
    מיכל לזרוביץ N.D
    נטורופתית ואחות מוסמכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו