זום +קלמדין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זום +קלמדין
    ענת
    21/09/2011

    שלום,

    ברצוני לשאול מספר שאלות לגבי תוספי מזון:

    א. האם "זום" נועד גם לפתור את בעית ההיפראקטיביות או רק את בעית הקשב וריכוז?

    ב. איך ניתן לתת את הזום לילד בן 7.5 שאינו יכול לבלוע את הכמוסות, כשפתחתי את הכמוסה וניסיתי לערבב א האבקה עם לחם וגבינה וריבה או רסק תפוחים ממותק זה היה בלתי נסבל מבחינת הטעם...הרגישו את טעם הדגים...עם מעדן שוקולד זה היה בסדר...זה פשוט לא נראה לי הגיוני לתת טיפול להיפראקטיביות ביחד עם שוקולד שבעצמו עושה היפראקטיביות....האם יש לכם רעיון אחר?

    ג. האם ניתן לקחת תרופות: וולבטרין, לוסטרל, לנסופרזול, דיזותיאזיד, ויטמין D, ביחד עם "זום"?

    ד. האם ה"זום" יכול לעשות כאבים בקיבה למי שיש קיבה רגישה?

    ו. לגבי המינון שיש ב"זום" של אומגה 3, האם זה לא מינון נמוך מידי? אני חושבת (לפי מה שאומרים) שהמינון הנכון לילד עם בעיות קשב וריכוז הוא בערך 500 מ"ג ליום, ולמבוגר 1-2 גרם ליום.

    ז. בנושא האומגה 3, מה נכון לילד עם בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות, שיהיה יותר EPA או DHA באומגה 3 ? ומה המינון בגרמים הרצוי לילד בן 7.5 ולמבוגר? והאם תוכלו להמליץ לי על מוצר של אומגה 3 בסירופ לילד בן 7.5 שיש לו הפרעות קשב וריכוז והיפראקטיביות, מוצר שיענה על ההפרעה מבחינת הכמות הפעילה הנכונה, וגם שיהיה ניתן לבלוע אותו בלי להרתע מטעם הדגים.

    ח. המליצו לי על קלמדין לילד בן 7.5 בנוסף ל"זום" להרגעת ההיפראקטיביות, 2כפיות ביום...האם יש איזו שהיא בעיה לתת לו את הקלמדין? האם עודף בגוף מהמרכיבים שיש בקלמדין יכול להוות בעיה? (לא עשיתי בדיקות דם למרכיבים האלה, אבל בהנחה שאין חוסר)

    ט. האם יש צורך להפסיק את הקלמדין או הזום לפני איבחונים בנושא קשב, ריכוז או זיכרון ואם כן, כמה זמן לפני האיבחונים?

    י. האם ניתן לשמור את הקלמדין במקרר לאחר הפתיחה? ומה קורה אם שמרתי במקרר לאחר הפתיחה, כאשר צריך לשמור על המדף?

    אקווה שאוכל לקבל מכם את העזרה לשאלותיי הרבות, אך החשובות בהקדם

    ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זום +קלמדין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זום +קלמדין - תגובה

    27/09/2011

    ענת שלום רב,
    זום הנו מוצר מוצלח עם תוצאות טובות גם ל- ADD וגם ADHD
    המבנה של הפורמולה למרות כמות אומגה 3 יחסית נמוכה, פועל בסינרגיזם עם פוספוטידיל-סרין וכך משפר פעילות מוחית, עצבית.

    אין בעיה ליטול עם התרופות שציינת.
    לילדים אני ממליץ לפתוח הכמוסה ושים התוכן במעדן רסק תפוחים או יוגורט (עדיף עיזים)

    קלמדין- מומלץ לשמור בקירור.
    שנה טובה ובריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות שלא נענו

    ענת
    28/09/2011

    שלום לך ותודה על תשובתך, אשמח אם תוכל להשיב לי על שאר השאלות ששאלתי.

    בברכת שנה טובה
    ענת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו