מוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוזר
    מילה
    16/10/2011

    שלום , אי עדנה, בת 28 כמובן שזה לא השם שלי :)

    אי סובלת מבעיות גזים , וגם לא נעימים מבחינת ריח ... אני ניסיתי הרבה מאוד , ולרוב עם תזונאים . לא ממש הבנו את המקור , עוד לא ניסיתי דיקור סיני ונטורופתיה , הענייןן הוא : שמתי לב שלאחר אכילת מתוקים , שוקולד , וכדומה זה ממש מתבטא וזה מסריח סליחה מראש , אפילו בלילה כנראה זה קורה לי ואי לא יכולה ללכת לישון אצל גבר (חבר חדש :חודש ביחד ) ואני ממש מפחדת שישמע ואו יריח , אני כל כך מתוסכלת

    מוזר לא שמתוק גורם לגזים ? אשמח להסבר למה זה קורהכלומר מה גורם לגזים להתפתח יותר ויותר לאחר אכילת סוכר : האםהסוכר עושה לי את זה או השומן שיש בו ?)האם יש תחליף מתוק שלא יעשה לי את זה ? אשמח לטיפים

    תודה רבה רבה מראש אי זקוקה לעזרה דחוף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוזר - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    19/10/2011

    חג שמח,
    אולי יש בעיה בעיכול סוכר (כמו התססה...)או שומנים אצלך. בנושא זה קשה לתת טיפים. כדאי לפנות לאבחון נטורופתי על מנת לפתור את הבעיה ולא להסתובב מתוסכלת.
    בברכת חג שמח
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ואחות מוסמכת
    0546499302

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו