גינקו וג'ינסנס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גינקו וג'ינסנס
    אבי
    27/10/2011

    שלום למומחים
    לאחרונה התלוננתי על רמת אנרגיה נמוכה
    ונטורופטית באחת הרשתות המליצה לי על מולטיויטמין
    ועל תוסף שנקרא גינקוזאן שזה גינקו בשילוב ג'ינסנג.
    אני בן 46 בדר"כ בריא וכו' אלא שאני שם לב שמאז שאני
    צורך את התוסף בבוקר אני מרגיש במהלך היום מעין
    כאב ראש קל כזה. אני הבנתי שיש לשני הצמחים אפקט
    ממריץ ויש שיפור קל ברמת האנרגיה אבל מה פשר
    התחושה הזאת בראש. האם זה קשור אולי לאפקט של
    המרצת זרימת הדם או משהו והאם נכון לי להמשיך עם
    זה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גינקו וג'ינסנס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גינקו וג'ינסנס - תגובה

    02/11/2011

    אבי שלום רב.
    שני צמחי מרפא אלו בהחלט ממריצים. יחד עם זאת- האמרה- "מה שלא מועיל לא מזיק" איננה נכונה בעליל וכל צמח מרפא, או תוסף תזונה לצורך הענין, מחייב לדעתי המלצה על ידי נטורופת או הרבולוג.
    שני צמחים אלו יכולים להיות בעייתיים לאנשים הסובלים מיתר לחץ דם. עליך לבדוק כי אין לך בעיה זו.
    לעיתים לסובלים מיתר לחץ דם, נטילה של צמחי מרפא אלו עלולה לעלות עוד יותר את לחץ הדם ולגרום לתופעות. הנפוצה מביניהם היא כאב ראש.
    נא לוודא כי זה לא המקרה ואם כן, יש להפסיק ליטול מוצר זה.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו