בעיה מורכבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה מורכבת
    סילי
    12/11/2011

    אם מופיעות לי מדי פעם הפרשות בגוון חום כי חטאתי בקמצוץ של מתוק בלי לדעת
    כי אכלתי במקום אחר ולמרות שאני מבררת את הרכיבים לפעמים לא אומרים אמת או שיש שם עוד כל מיני דברים שעלולים להשפיע.
    האם ההפרשות בגוון חום הן מסוכנות? האם הן יכולות להעיד על סרטן צוואר הרחם? או פפימלומה? מה אפשר עוד לקחת חוץ מזרעי אשכוליות אורגנו ואצידופולוס כדי שיעזור במקרה של חטא קטן?
    ובאמת עד כמה זה מסוכן? כי ברפואה הקונבנציונאלית אין יחס לזה.
    יש את הנרות של ברא. אך אני חוששת להכניס לנרתיק נרות עם שמנים.
    כי שמעתי ששמנים עלולים ליבש ריריות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה מורכבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה מורכבת - תגובה

    13/11/2011

    סילי שלום רב,
    הפרשות בגוון חום יכולות להעיד על זיהום בנרתיק או על דימום קל בחלק עמוק יותר אשר מספיק להיקרש/ להתייבש עד הפרשתו. ברוב המקרים טיפול באמצעות החומרים אותם ציינת מטפלת בזה באופן מלא וטוב.
    חשוב להקפיד על הטיפול לפחות חודשיים ואולי גם 3 חודשים.
    תמיד אני ממליץ להיוועץ עם אנשי מקצוע ולקבל אבחון מקיף ומקצועי, בייחוד במצבים כרוניים בדומה לזה.
    לא חושב שמדובר בסרטן או כל מצב דומה לזה. בכל מקרה תמיד מומלץ גם להבדק על ידי גניקולוג/ית.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו