שלום.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום.....
    ליהי
    07/12/2011

    מה לעולם הנטורופתיה יש להציע עבור נשירת שיער תורשתית?
    האם יש אחוזי הצלחה גבוהים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים לי?

    ליהי
    12/12/2011

    ולהודעות שנשלחו אחריי כן עונים??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין נשירת השיער

    מעיין
    12/12/2011

    היי ליהי,
    בנשירת השיער אפשר לטפל על ידי נטילת פורמולה לצמחים מחזקים, מריחה מקומית של שמנים אתריים שימריצו את זרימת הדם בקרקרפת ויעודדו צמיחה ובנוסף כדאי לבדוק את התפריט התזונתי שלך, שכנראה חסר במרכיבים תזונתיים החיוניים לתפקוד נכון.
    בשביל זה רצוי שתפני למטפל מוסמך.
    את מוזמנת לצלצל,
    מעיין שליבו,
    נטורופתית N.D
    052-8022243
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התזונה שלי בסדר..

    ליהי
    14/12/2011

    אני דיברתי על נשירת שיער -תורשתית- שזאת נשירת שיער שאי אפשר להימנע ממנה.... לצערי הרב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום..... - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    13/12/2011

    שלום ליהי,

    מה היא כוונתך בנשירת שיער תורשתית? האם יש לך בעיה בריאותית כל שהיא?

    אם את בריאה בדרך כלל, נשירת השיער היא לא תורשתית אלא כנראה שנובעת מחוסרים בחומרי מזון חיוניים. למשל: אבץ או ברזל וכו'...

    כשמטופל/ת מגיע/ה אלי עם בעייה של נשירת שיער אני תמיד אבדוק תסמינים נוספים: מה עם הציפורניים שלך? האם הן חלשות או שיש עליהן סימנים לבנים?
    האם יש לך עייפות או חולשה קבועה?
    כל התסמינים האלו יכולים גם הם להעיד על חוסרים תזונתיים.

    אני ממליצה לך לגשת לבדיקות דם מקיפות, הנה הבדיקות שאני ממליצה לך לבצע:
    ספירת דם, ברזל בדם IRON, ברזל במאגרים פריטין, ויטמין D, ויטמין B12, חומצה פולית, מגנזיום, פרוטאין טוטאל (חלבונים), אלבומין, בלוטת תריס TSH, שומנים בדם, תפקודי כבד וגלוקוז.

    לאחר שתבצעי את הבדיקות תגשי לאיבחון וטיפול אצל נטורופת/ית לתוספי תזונה בהתאמה אישית לפי החוסרים שיש לך + שינוי תזונתי כי בעצם התזונה היא הבסיס לשימור הבריאות ובכדי שלא יחזרו לך החוסרים בעתיד שוב. אחוזי ההצלחה הם מעולים, כאשר מאבחנים נכון את הבעיה.

    אני כמובן יותר מאשמח לעזור לך פרטנית
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, אבל....

    ליהי
    14/12/2011

    תודה על התשובה, אבל כשכתבתי תורשתית אני לא סתם כתבתי על דעת עצמי, אלא כבר אובחנתי על ידיי רופא שמתמחה בשיער שהנשירה שלי היא תורשתית (בגנים) כי גם לאמא שלי יש שיער דליל מאוד, וגם לסבתא שלי, ולדוד שלי...
    עשיתי בדיקות דם מקיפות כבר כמה וכמה פעמים ומצאו שהכל תקין ברוך ה'.. אין לי חוסרים כלשהם.......
    למרות זאת כמו שציינת, הציפורניים שלי באמת חלשות, ואני באמת נוטה לעייפות רוב הזמן....
    הציעו לי להשתמש בתכשיר מינוקסי לנשירת שיער, אבל פניתי לתחום הנטורופתיה כי חשבתי שאולי יש טיפולים טבעיים יותר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה, אבל.... - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    14/12/2011

    כל בעיה בריאותית גם אם היא תורשתית ניתן לטפל בה, לשקם את מצבה, לעודד את הגוף לרפא את עצמו ולהיתחזק.

    האם את בטוחה כי ביצעת את כל בדיקות הדם כולל ויטמין D ומגנזיום?
    מי בדק לך את הבדיקות? חשוב שמי שבדק מסתכל לא רק על הסוגריים (הטווח בבדיקה) אלא גם על המספר עצמו.

    מהתסמינים שאת מתארת, ציפורניים חלשות ועייפות רוב הזמן כולל שיער דליל, אני בטוחה שמדובר על חסרים תזונתיים. למעשה, כמעט לכל אדם היום יש חוסרים תזונתיים וזאת בשל תזונה לקויה.

    המזון אמור לספק לנו חומרי מזון כל יום, ואם אוכלים לא בריא לתקופה ארוכה וקבועה נוצרים חוסרים במאגרים. ובדיקות הדם על אף שיהיו מקיפות הן עדיין לא בודקות את כל מרכיבי הדם אלא רק מספר מאד מצומצם שלהם.

    בטיפול אצלי אני תמיד מסתכלת קודם כל על התסמינים שהאדם מגיע איתו ורק אחכ על הבדיקות כי הן לא מאד אמינות ומה שיותר חשוב זה מה שהאדם חש.

    אז כך שאם את מרגישה שאת עייפה, שהשיער נושר ונשבר, ושהציפורניים חלשות אז אני מאד ממליצה לך לגשת לטיפול אישי. אכן לנטורופתיה יש איך לעזור לך ואני כותבת זאת אך ורק מניסיון.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי, קיבלתי, תודה רבה! אני אקבע

    לינוי
    21/12/2011

    אני אקבע תור לנטורופת בהקדם =] נשמע הגיוני... אפשר להביא את התוצאות של הבדיקות דם לנטורופת או שלא צריך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי, קיבלתי, תודה רבה! אני אקבע - תגובה

    ד''ר נטלי שוינקלשטיין
    21/12/2011

    בהחלט מומלץ להגיע לנטורופת/ית עם תוצאות בדיקות הדם.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו