אכילת ירקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אכילת ירקות
    מור
    21/07/2012

    שלום

    לאחרונה התחלתי טיפול תרופתי נגד דיכאון (אך אין זה הנושא)

    אחת מתופיות הלוואי היא תיאבון מוגבר, ואצלי זה מתבטא ברצון לאכול סלט. סלט פשוט- עגבניות מלפפונים ומלח.
    העניין הוא שאני כל היום רוצה לאכול.

    אני אוכלת באופן מסודר מאז ומתמיד, הסלט אינו המאכל היחידי שלי במשך היום.
    אך רציתי לדעת האם זה בסדר לאכול כ"כ הרבה ירקות.
    אני אוכלת ביום בערך 10 עגבניות ו6-7 מלפפונים. לעיתים אפילו יותר.

    זה בסדר? זה יכול להיות מסוכן? זה טוב?

    אשמח מאוד לתגובה
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אכילת ירקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכילת ירקות - תגובה

    24/07/2012

    מור שלום,
    תרופות מסוג נוגדי דיכאון יכולים לגרום לשינויים בתיאבון.
    הנטייה שלך לאכול דווקא ירקות היא מצוינת ונטולת כל סכנה. מדובר בירקות מזינים ביותר בעלי ערכים תזונתיים גבוהים, עשירים בנוגדי חמצון וסיבים תזונתיים.
    אין חשש לאכול כמות גבוה זו של הירקות ובפרט שאין מדובר במזון היחידי שאת אוכלת ושמרכיבי התזונה הנוספים מכילים חלבונים, פחמימות מורכבות ושומנים בלתי רוויים חיוניים.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו