ויטמינים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויטמינים
    היי
    27/08/2012

    שלום רב

    בהמלצת הרופא אני נוטלת מדי יום אומגה 3 וB קומפלקס. אני בדרך כלל לוקחת את הויטמינים עם ארוחת בוקר קבועה- דייסה משיבולת שועל. יצא לי לקרוא לאחרונה כי נטילה של ויטמינים עם סובין שיבולת שועל אינה טובה , מכיוון שהסיבים שבסובין מפריעים לויטמינים להיקלט.

    האם הדבר נכון? האם רלוונטי גם לשיבולת שועל רגילה או רק לסובין? אולי כדאי לקחת את הויטמינים עם ארוחה אחרת במהלך היום?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים - תגובה

    27/08/2012

    שלום רב,
    ראשית יש לציין כי בד"כ שיבולת שועל או סובין שיבולת שועל נחשבים למזונות מזינים ובריאים במכילים בעצמם כמות נדיבה של ויטמינים מקבוצת B.
    את האומגה 3 יש ליטול לפני הארוחה (כרבע שעה) זאת בהנחה שזה לא מעורר בחילה או טעם לואי של דגים לאחר מכן. אם כן קימות תופעות אלו יש ליטול עם הארוחה.
    ויט' B קומפלקס יש ליטול עם ארוחה ואין מניעה מליטול עם הדייסה.
    סיבים בלתי מסיסים הקיימים במוצרים כגון פסיליום עלולים לפגוע בספיגה. בשיבולת שועל רוב הסיבים הם מסיסים ולכן אין את הבעיה הזו.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו