אומגה 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אומגה 3
    ערן
    17/11/2012

    אני כרגע החלטתי לקחת אומגה 3 שמן דגים כנגד דיכאון. אני בן 28.
    נאמר לי שהמינון צריך להיות בין 600 ל 900 מ'ג אומגה 3 ליום.
    הבעיה שאני לא בטוח במינון זה מכיוון שאני רואה שבכל מוצר יש מינון משלו.
    לדוגמא : דר' פישר של 600 מ'ג לכמוסה ממליץ על 2-4 כמוסות ליום.
    ואילו אלספא במינון של 300 מ'ג ממליצה לקחת 1-3 ליום. אז אני שואל - כמה לקחת??
    כרגע אני לוקח כמוסות של 600 מ'ג של דר' פישר ואני חושב שיתאים לי לקחת 2 ליום. כלומר להגיע ל1200 מ'ג אומגה 3 ליום. האם זה מוגזם?? האם זה יותר מידיי? האם זה מסוכן?? לקחתי יום אחד 2 כמוסות והרגשתי שזה היה עומס על הראש (כאבי ראש, נמנמת - ממש כמו תרופה) האם זה טעות ? אולי הייתי צריך להתרגל לזה כמה ימים?
    האם זה בכלל הגיוני שארגיש ככה? מה לעשות??

    תודה רבה לכל מי שעוזר !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 - תגובה

    27/11/2012

    ערן ראה תשובתי לאמיר על אומגה 3.
    חשוב לציין כי כל חברה מציעה אומגה 3 באיכות שונה ופעמים רבות נמצא כי לאחד יכולת ספיגה טובה לעומת האחר.
    לכן יש ללכת על פי המלצות היצרן או על ידי המלצות המטפל/ נטורופת אשר יכוון גם לסוג וגם למינון.
    המחקרים על דיכאון מדברים על מינון של 5 גר' ליום למשך 3 חודשים ואז לרדת בהדרגה 1גר' כל חודש עד ל- 2000 מ"ג (2 גר') ביום ולהישאר במינון זה. חשוב לראות שרמות EPA גבוהות יחסית לעומת DHA.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו