בת שנה ועשרה חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה ועשרה חודשים
    קרן
    17/04/2013

    שלום ביתי בת שנה ועשרה חודשים. היא בולת לעיתים קרובות מאז שנולדה מכאבי בטן מגזים משחרור בעייית של גזים שמכאיבים לה. נולה עם מצב ריפלוקס שנראה שעבר לה בערך בגיל שנה.
    כרגע ניזונה מאוכל רגיל ובלילה מטרנה. קשה לה להגמל מהאכלת לילה בין 12 בלילה ל4 בבוקר מכיוון שמתעוררת בוכה כנראה בגלל גזים או כאב בטן ובטוחה שזה מרגיעה אותה.
    בנוסף היתה לה פיסורה לפני כחודש שעברה ובגלל שהייתה עוצרת את הקקי הוחלט ע"י רופא לתת לה שמן פראפין כדי שתשחרר בלי שיכאב עד להודעה חדשה.

    שאלתי היא מה עושים עם כאבי הבטן/הגזים מבחינת תזונה או כל דבר שיעזור לה?... היא בדרך כלל ילדה פעלתנית מאד (ג'ינג'ית באופי) לא נחה שניה ושמחה מאד. אבל ברגע שיש לה קקי היא הופכת לילדה אחרת לגמרהץ עצבנית כעוסה לא נותנת לאף אחד להתקרב אליה. רואים שהיא עומדת ומנסה לעצור את הקקי..
    היא לא בגמילה אבל לפעמים מבקשת לעשות פיפי בשירותים מה שהיא רוצה אנחנו עושים.
    אובתד עצות מה לעשות?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה ועשרה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה ועשרה חודשים - תגובה

    ד''ר יאיר מנדני
    24/04/2013

    שלום הילה
    פורמולות צמחיות על בסיס צמחי המרפא כגון: קמומיל, שומר, אניס,וג'ינג'ר הם פיתרון טוב לבעיית העצירות ממנה היא סובלת. ניתן להזמין זאת ע"י הכנה רוקחית מראש.
    הקפידי לשלב בנוסף דייסות על בסיס שיבולת שועל בבוקר זה יעזור לה ליציאות. בנוסף שילוב של פרוביוטיקה באבקה לילדים יתמכו בפעילות מעיים מאוזנת ומסודרת.

    בהצלחה
    יאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו