שייק ירוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שייק ירוק
    פנינה
    10/06/2013

    שלום,
    כבר כמה חודשים שאני שותה כמה פעמים שבוע שייק ירוק בבוקר, ואני גם מרגישה את ההשפעה הטובה שלו על הבריאות שלי.
    משום מה בזמן האחרון קשה לי לשתות את השייק, ולפעמים עד כדי בחילה.
    מה הסיבה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שייק ירוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק - תגובה

    אורטל מגן
    10/06/2013

    היי פנינה.

    יש סיבה מיוחדת שהחלטת לשתות את השייק בבוקר?
    ואם מדובר בירקות אורגניים?

    לפי מה שזה נשמע לי.
    יתכן שזה מעמיס על הגוף העיכול והכבד.

    ממליצה לעשות הפסקה של מספר שבועות/חודשים עד שהתופעה תעבור.

    להשתמש בירקות אורגניים (לפחות עבור שייק זה).
    ולגוון בסוגי הירקות

    תרגישי טוב
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק - המשך

    פנינה
    10/06/2013

    שלום אורטל,
    פשוט התרגלתי לשתות בבוקר. עדיף לשתות בשעה אחרת?
    לא, הירקות לא אורגניים.
    ההרכב של השייק: עלי מנגולד או חסה, פטרוזיליה, נבטים (מגוונים), מיץ לימון, טחינה גולמית, אגוזים, גרעיני דלעת וחמנייה וזרעי פשתן. ככה אני יודעת שאכלתי מנה יומית מזינה שמספקת לגוף שלי את מה שהוא צריך. זה יותר מדי?
    כמו שכתבתי, אני ממש מרגישה שזה משפיע עליי לטובה, וחבל לי לוותר על זה.
    אולי צריך לדלל (להוסיף יותר מים)?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שייק ירוק - המשך - תגובה

    אורטל מגן
    11/06/2013

    היי פנינה.

    זה אכן נשמע קצת עמוס מידי.
    קשה לי להגיד לך בדיוק מה עדיף כי זה גם תלוי בשאר התזונה היומית שלך
    (מה שאת אוכלת בהמשך היום)

    הייתי מציעה בבוקר לשתות שייק קליל יותר (בלי פישתן, טחינה...) ויותר עלים או אולי אפילו מיץ ירקות נקי (סלק. סלרי...)

    בערב/צהריים אפשר לעשות שייק יחד עם הטחינה/פישתן...

    בנוסף אני מציעה שהעלים יהיו אורגניים במיוחד אם זה משהו שותה בכמויות גבוהות
    בעלים כמות הריסוס גבוהה.

    ממליצה להתייעץ עם נטורופת/ית
    כדי למצוא את המתכון/תפריט אידיאלי

    רק טוב :)
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו