פורמולת צמחים במהלך טיפולי פריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פורמולת צמחים במהלך טיפולי פריון
    מורן
    12/07/2013

    שלום,
    אני לוקחת פורמולת צמחי מרפא המורכבת מ-4 צמחים שאפרט את שמם. הפורמולה מגיעה כנוזל עם מעט אלכוהול,ועלי לקחת 7.5 מ"ל 3 פעמים ביום למשך שבוע ולאחר מכן 10 מ"ל 3 פעמים ביום.
    להלן הצמחים:
    angelica sin -r- 1:3 1 ML
    chamaelirium lut -r- 1:3 1 ML
    vitex agnus castus -fr- 1:3 1 ML
    whithania som -r- 1:3 1 ML

    שאלתי הינה: אני מתחילה להזריק זריקות לגיוס זקיקים בתחילת שבוע הבא. האם מותר להשתמש בפורמולה הזו בזמן הזרקת זריקות הפריון?. אני יודעת שהצמחים האלו אמורים לחזק את הרחם.
    האם לאחר החזרת העוברים מותר יהיה להשתמש בפורמולה?.

    תודה רבה וסליחה על אורך השאלה
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פורמולת צמחים במהלך טיפולי פריון - תגובה

    אורטל מגן
    15/07/2013

    היי מורן

    תהליך הפריה הינו תהליך רגיש פיזי וריגשי.
    ולכן הייתי מציעה לך להתייעץ עם הרופא המטפל שלך.

    הצמחים המצוינים בפורלמה אכן מחזקים ומאזנים הורמנאלית.

    צמחים עובדים באופן ״איטי״ ודורשים התמדה לתקופה (תלוי בבעיה ובמטרה)

    אני בטוחה שניתן לחזק את הגוף עם צמחים בנוסף לטיפול הפוריות
    אבל חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל והרבליסט.

    בהצלחה :)
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו