פטריית מאיטקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פטריית מאיטקי
    איתי
    14/11/2013

    שלום וברכה,
    רכשתי תמצית של פטריית מאיטקי, ורציתי לשאול כמה דברים:
    המוצר שקניתי הנו נוזל תמצית הפטרייה 100 מיל ורשום לי אופן השימוש הוא 30 טיפות
    רציתי לדעת האם אני לוקח את אותם 30 טיפות ומערבב בטיפה מים פושרים בתוך כוס ופשוט שותה? כמו כן האם יש אפשרות לטפטף את אותן טיפות ישירות על הלשון במקום? בנוסף רשום לי שבתוך הבקבוק ישנו אלכוהול? רציתי לדעת למה הערבוב של אותו תמצית ביחד עם אלכוהול? האם זה לא מוריד מאיכות המוצר?
    האם ישנה עדיפות לקחת תמצית נוזלית מאשר לבלוע קפסולות?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריית מאיטקי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריית מאיטקי - תגובה

    אורטל מגן
    14/11/2013

    היי איתי

    לגבי הפורמולה/טנקטורה של הפטרייה.
    אכן לשים את 30 הטיפות וקצת מים ולשתות. לגבי טפטוף ישיר על הלשון אני אישית לא מכירה את המוצר אבל לא נראה לי שצריכה להיות בעיה.
    פשוט לרוב זה פשוט לא טעים. וכמות המים שמערבבים (למרות שקטנה) מאוד מעדנת את הטעם.

    לרוב כשעושים מיצוי לצמח משתמשים באלכוהול למיצוי מקסימלי.
    וזהו התהליך.

    לגבי קפסולות/כדורים
    בנוזל הספיגה לרוב הינה גבוהה ויעילה יותר מאשר כדורים.


    סופש נעים
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו