פירות בבוקר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פירות בבוקר
    תמי
    21/11/2013

    שלום, ברצוני לשאול על ארוחת בוקר, קיימת "אסכולה" אשר דוגלת באכילת פירות בלבד עד הצהריים, על-מנת לתת מנוחה לגוף.
    האם תוכלו להסביר לי את ההיגיון שקיים מאחורי גירסה זו ואיך לנהל את האוכל כאשר רק מהצהריים אוכלים אוכל אחר מלבד פירות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פירות בבוקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פירות בבוקר - תגובה

    אורטל מגן
    22/11/2013

    היי רתמי

    אכן יש המון שיטות ואסכולות.
    בנטורופתיה כולה מתאימה את עצמה לאדם לפי סדר יומו, העדפתו הגוף ובכלל.

    הפירות נחשבים למזון ״מנקה״ (נוזלים. ויטמינים. מינרלים. סיבים) וקלים לעיכול.
    בבוקר שהקיבה ריקה פרי זהו מזון קל אך עם זאת מספק את האנרגיה הדורשת.

    יש שימוש רב בפירות בזמן ״ניקוי גוף/כבד״ בשל סגולות אלו.


    אני לא יודעת אם הייתי מציעה לאכול פירות עד הצהריים מהסיבה שאני לא יודעת את סדרך יומך, מצב בריאותי ומה זה בוקר עבורך ומתי זה הצהריים.
    וכמובן אם אין בעיית סוכר וטריגליצרידים גבוהים.

    ניתן לשלב את הפרי יחד עם אגוז/שקד לעזרה בקפיצה של הסוכר
    שבת שלום
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו