כאבי מחזור ותסמונת קדם-ויסתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי מחזור ותסמונת קדם-ויסתית
    צופית
    15/06/2014

    הפעם הגעתי לשיא חדש בסבל סביב המחזור. המחזור כבר כמעט הסתיים ועדין כואב לי. הבטן נפוחה כמו בלון, השבוע שלפני טירוף מערכות מוחלט, תוך כדי כמעט לא יכולתי לעמוד על הרגלים מכאבים ותשישות.לאחר קריאה על הנושא באינטרנט התחלתי לחשוש שיש לי אנדמטריוזיס. זה די מלחיץ אותי כרגע וגם הכאב בבטן לא מרפה.
    ברגיל אני סובלת מדיכאון ועייפות כרונית ולוקחת תרופה אנטי-דיכאונית.

    חברה המליצה לי לקחת אצה כחולה ואמרה שמאוד עזר לה עם כאבי מחזור.
    בחנות טבע המליצו לקחת שיח אברהם.
    האם אפשר לקחת את שניהם?
    אודה על עזרתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור ותסמונת קדם-ויסתית - תגובה

    אורטל מגן
    18/06/2014

    היי צופית

    אין קונטרה אינדיקציה שאני מכירה לגבי השילוב בין השניים

    אבל נשמע לי שכדאי שתלכי להיבדק אצל רופא.
    ואם אכן מדובר רק על
    PMS (תסמונת קדם ויסתית) מציעה על התייעצות עם הרבליסט שיתאים לך צמחי מרפא בהתאם (שיח אברהם יכול להיות אחד מהם).

    ישנם לא מעט צמחים שעוזרים במצב זה
    תרגישי טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו