מחכה לתשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מחכה לתשובה
    רוית
    23/07/2015

    שלום,
    אני מטפולת כעשרה חודשים אצל נטורופתית פרטית כי אני סובלת מנשירה ומבעיות הורמנליות
    היא אמרה שהטיפול בין חצי שנה לשמונה חודשים במשך חודשיים מתחילת הטיפול הנשירה נעצרה אבל השיבוש המשיך(איחור של שישה ימים)
    היא החליפה לי את האבקות והפורמולה וזה שיבש לי את הגוף יותר גם חזרה הנשירה וגם האיחור במחזור היה 20 יום
    היא החזירה אותי לאבקות הקודמות והוסיפה לי עוד אבקה חדשה לסידור המחזור,
    אני מיואשת אני מרגישה כלואה עם הצמחי מרפא,האם אני יכולה להפסיק עם זה באופן חותך או שצריכה בהדרגתיות,האם הצמחים פוגעים בכבד?
    ככשאלתי אותה מה יהיה בהמשך אחרי העצירה של הנשירה היא לא ידעה מה להגיד ,מבחינתה הכי חשוב זה להפסיק כרגע והיא לא רואה את ההמשך,לי חשוב לדעת מה יהיה,כי אני לא צריכה רק עכשוי אלא לצמיתות שזה יסתדר,האם כדאי לי להפסיק,ובאיזו צורה?
    אני רוצה להיכנס להיריון,האם כדאי לחכות ולהמשיך?
    אני לא רואה סוף לזה ואני מרגישה נורא
    מחכה לתשובות
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחכה לתשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תענו לי בבקשה!

    רוית
    27/07/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו