התייעצות להגברת חלב לאחר ניתוח קיסרי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות להגברת חלב לאחר ניתוח קיסרי
    טלי
    01/03/2019

    אחרי ניתוח קיסרי. שואבת חלב אבל כרגע יש מיעוט..התינוק מקבל סימילאק ..לא כל כך יונק..מעוניינת להגביר חלב..
    יש לי אנמיה של 11.0 עם רמות נמוכות של ברזל .אני נוטלת תוסף ברזל(של אלטמן -ברזל קומפורט).כמו כן לחץ דם שלי נמוך-90/60.
    האם עדיף לקחת חילבה או מרינגה ? או שיש מוצרים מומלצים אחרים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגברת חלב

    סיגל ברנר- נטורופתיה ורפואה טבעית
    02/03/2019

    מזל טוב טלי,
    חליטות של שומר וחילבה יעזרו להגברת חלב, מורינגה מצוינת להגברת חלב והעלאת ברזל (לא במקום תוסף).כמובן תזונה בריאה ומזינה. ואם עדיין את מרגישה שיש מיעוט חלב כדאי לפנות ליועצת הנקה .ככל שמניקים יותר קצב ייצור החלב עולה באופן טבעי. כלומר בזמן שאת לא מניקה ומתספת בסימילאק קצב ייצור החלב יורד .לפעמים יניקה לא יעילה של התינוק גם יכול לגרם לחוסר חלב,ופה יועצת הנקה יכולה לעזור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו