נטילת פרוביוטיקה לבעיות עיכול וגזים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת פרוביוטיקה לבעיות עיכול וגזים
    יעל
    19/09/2020

    שלום,
    לאחר סיום קורס פרדניזןן לאסתמה (אולי זה לא קשור) התחיל לי מצב של המון גזים, וכל 4 ימים שלשול. אני שנים לוקחת קבוע פרוביוטיקה עם 30 מיליארד חיידקים, והפעם גם ניסיתי לקחת 2 כמוסות ולא היה הבדל. הציעו לי לעבור לפרוביוטיקה vivomixx. במידה ואקח אותה חודש האם כבר אז אמורים לדעת האם זה עוזר או לא? ובכלל, נאמר וזה עוזר, האם אפשר לתקן את החיידקים מנטילה של כמה חודשים ולהפסיק לקחת, או שברגע שמפסיקים התוצאה לא נשמרת?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרוביוטיקה

    סיגל ברנר- נטורופתיה ורפואה טבעית
    19/09/2020

    שלום,
    המטרה היא לא לקחת כל החיים אלא לאזן את החסר וברגע שתהיה מושבת חיידקים חיובית הגוף ידע להשתמש , לשמר ולהגדיל אותה . כמובן עם תזונה נכונה. חודש עם ויוומיקס אמור להספיק ואז עם ההקלה לעבור לפרוביוטיקה רגילה בחזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו