גירודים מציקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גירודים מציקים
    יולי
    25/08/2008

    שלום, לפני מספר ימים התחלתי לסבול מגירודים בעור, התחושה היא שהם מתחת לעור, אין סימנים כלשהם מחוץ לעור, הגירודים מגיעים אחת לשעתיים שלוש, לא משנה באיזו שעה (גם בלילה) וביאזו טמפרטורה. מה זה יכול להיות? לא החלפתי מרכך, שמפו, בגד, מזון, לא לבשתי משהו חדש, לא ברור לי מה זה, מה אפשר לעשות כדי לא להתגרד כל היום בגב, בחזה, בבטן בישבן וברגליים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גירודים מציקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירודים מציקים

    25/08/2008

    יולי שלום רב.
    נראה כי זוהי תגובה אלרגית. ייתכן והאלרגיה היא למזון או חומר כלשהו במזון אליו את רגישה.
    על מנת לפתור זאת, תחילה יש לבדוק מה השתנה במזון/ חדר אוכל...
    שנית, אני ממליץ להכנס לבית מרקחת הומיאופתי ולבקש "רמדי" סולפור 30 C בטיפות. מוצר זה בטוח לשימוש ובעל השפעה רחבה על העור.
    יש לקחת 3-4 טיפות פעם אחת מתחת הלשון הרחק מכל משקה או מזון (להמנע מקפה במהלך 3-4 ימים מיום נטילת הרמדי ולראות אם יש שיפור. אם אחרי 4 ימים אין שיפור, יש ליטול זאת שוב. את מוזמנת ליצור עמי קשר על מנת לעדכן אותי במתרחש.
    לבריאות!
    ד"ר גוניק ND

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו