עודף חומצת אמינו GABA

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עודף חומצת אמינו GABA
    מור
    02/09/2008

    שלום.במשך כ-3 שנים צרכתי תוסף GABA להרגעה (במינונים משתנים של 500-1500 מ"ג). עד אשר פתאום הופיעו לי קפיצות/רעידות בשרירים בידיים,בגב,צאוור וגב. הפסקתי מייד עם התוסף. מאז חלפה שנה אבל הקפיצות לא חלפו. כנראה שנוצר עודף GABA שגורם לבעיה בפעילות החשמלית במוח (הרי גאבא היא מעכב פולסים חשמליים). בבדיקות דם מקיפות-הכל תקין. בדיקת אלקטרומיוגרפיה- EMG - הכל תקין כך שלא מדובר בבעיה נוירולוגית. איך מנקים/מאזנים את עודף הגאבא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עודף חומצת אמינו GABA

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • GABA

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    05/09/2008

    מור שלום רב
    מדוע נטלת את התוסף 3 שנים? האם נטלת על דעת עצמך? תוסף GABA לא נוטלים לתקופה אינסופית, בדרך כלל 3 חודשים תחת מעקב של נטורופת/ית. גם לא נכון ליטול אותו לבד כי הוא משנה את מאזן חומצות האמינו בגוף, מומלץ לקחתו עם חומצות אמינו נוספות. בכל מקרה, טוב שהפסקת ליטול אותו ולגבי התופעות שציינת אין טעם לעסוק בספקוציות דרך הרשת, אלא את צריכה לגשת לאבחון ובהתאם יקבע הטיפול. בכלל, אינני ממליצה לאנשים ליטול תוספים על דעת עצמם אלא במסגרת טיפול.

    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D , נטורופתית ואחות מוסמכת
    גבעתיים, 054-6499302

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו