ויטמין D

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויטמין D
    יעל
    29/12/2008

    אני בת 32 ועקב עבודתי(שהיא מהבית) אני כלל לא נחפשת לאור השמש. כשאני יוצאת מהבית, זה תמיד רק בערבים, ואז כבר אין שמש. בבדיקות הדם נמצא שיש לי רמת ויטמין D מתחת לנורמה, אבל ממש מעט מתחת. יצא 19 כשהנורמה מתחילה ב 20. הבנתי שאני צריכה לקחת תוסף, כי אני גם לא מקבלת מהמזון שאני אוכלת את הויטמין. כמה מ"ג ויטמין D אני יכולה לקחת במצבי? רציתי גם לשאול לגבי ניקויי כבד. האם ישנם מחקרים שבדקו אנשים ובדקו את רמת הרעלים בגופם לפני ואחרי ניקויי רעלים נטורופתי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטמין D

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמין D

    29/12/2008

    שלומית שלום רב,
    ויטמין D חשוב מאוד לספיגתם של מינרלים כגון סידן, וויטמינים כגון A. נטילת ויטמין D באופן קבוע יכול לסייע לך להשלים את החסר הקיים. מכיוון שתוצאותיך חורגות מהנורמה מומלץ ליטול 2 כדורים ביום של 400 יב"ל ויט' D . זאת יש לעשות בסמוך לאוכל.
    אחרי חודש, יש להוריד המינון לכדור אחת ביום.
    ניקוי כבד ושאר המערכות באמצעות הרפואה הנטורופתית הנה יעילה ביותר. ישנם מחקרים המעידים על רמות רעלנים ופסולת ברקמות שונות, הנעלמות או מופחתות אחרי ניקוי. זה יעיל וזה עובד!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו