גאזים ונפיחיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גאזים ונפיחיות
    ארז
    23/01/2009

    שלום! בן בן 54 אוכל אכל איכותי ביתי, רוב המוצרים אורגניים. 2 יציאות רכות מידי יום. בבקר לפני האכל, סוחט מיץ לימון בכוס מים פושרים, כף שמן זית, כפית דבש. לוקח אומגה 3 וויטמין b12.מבצע פעילות גופנית אירובית (הליכה מהירה כשעה וחצי).יש בעיה שלמרות כל הנ"ל סובל מהרבה גאזים לפעמים מלווה בלחץ בבטן.כל זה התחיל ב-4 שנים אחרונות. לפני שנתיים עשיתי 3 טיפולים של הידרוקולוני. לקחתי קפסולות של חיידקים למע' העיכול והבעיה לא נפתרה.עלי לציין שאוכל ארוחות קטנות ולא גדולות, הרבה ירקות (מלבד אלה גורמים לגאזים כגון: כרוב, כרובית,קולורבי וכו'). למרות כל זאת עדיין לא נפתר מהגאזים והלחץ בבטן.האם צריך אינזימי עיכול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גאזים ונפיחיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאזים ונפיחות

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    25/01/2009

    ארז שלום רב
    קודם כל לגשת לאבחון. לגזים ונפיחות סיבות רבות ושונות כגון: לעיסה מהירה, תסמונת המעי הרגיז, קנדידה, רגישות למוצרי חלב, סטרס יכול לגרום לבעיות במע' העיכול, שתיית קפה חם, עיכול לא תקין של מאכלים כגון בצל, פלפל ירוק, קטניות וכרוב. גם אכילה מוגזמת של סוכרים עשויה לגרום לכך והרשימה עוד ארוכה.
    ובל נשכח את נושא של ערבוב טעמים שונים, ערבוב של טעמים שונים יוצר בלבול במע' העיכול והתוצאה היא תסיסה שמייצרת גזים משום שהגוף לא יכול לפרק מזונות כאלו ואחרים.
    טיפים שאני יכולה לתת ללא אבחון מעמיק: לעיסה איטית, לאכול בשקט וברגיעה, תמשיך עם שתיית כוס מים עם מיץ לימון סחוט בבוקר, ותקפיד על תבלינים כגון קימל וג'ינג'ר – הם סופחים גאזים.
    מאד חשוב לגשת לאבחון רציני כי כל הנ"ל בבחינת טיפים כלליים בלבד
    רק בריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גאזים במע' העיכול

    ארז
    31/01/2009

    אציין שאני מקפיד ללעוס לאט, איני שותה קפה, שוקו או תה שנים רבות, אלא מים מינרלים או תה צמחים, איני צורך חלב ומוצריו כ-8 חודשים. אין קנדידה וזאת לאחר בדיקה. לוקח קפסולה של חיידקים טובים מידי יום.איני מתוח או עצבני. אוכל הרבה ירקות, האם יתכן שזה הגורם לריבוי גאזים?
    כיצד בדיקה תוכל לגלות את הגורם? אפילו בחצי שנה התחלתי לאכל לפי סוג הדם.עושה נסיונות ולא מצליח לעלות על הגורם לבעיה.יש לי תחושה שאולי סוג של ירק גורם לדבר. ירקות שאוכל (עלים ירוקים,חסה, פלפל אדום כתום וצהוב,גזר, בצל,מלפפון, עגבניה נבטי חמניות, ברוקולי וגרגיר) קטניות אוכל רק אפונה. משתמש בחלב סויה בלבד.אוכל הרבה פחות סוכר לבן מפעם ואז לא סבלתי. את המתוק מקבל מפירות, או פירות יבשים ביחד עם אגוזים ושקדים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו