סימנים אדומים אחרי פצעונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימנים אדומים אחרי פצעונים
    ג'וזפין
    20/03/2009

    שלום רב! לאחרונה,אחרי שיוצא לי פצעון והוא מתייבש ונעלם,הוא החל להותיר אחריו סימן אדם קטן. רופאת העור שלי הסבירה לי שהסימנים האלה עוברים,אך זה מצריך זמן(ולפעמים גם יחסית הרבה-כמה חודשים). כמובן שהסימנים האלה מאוד מפריעים לי שכן הם גורמים לפנים להראות לא אחידות.רציתי לדעת האם קיים איזשהו שמן אתרי או משהו בסגנון שיזרז את ריפוי הנקודות האלה? תודה מראש על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סימנים אדומים אחרי פצעונים

    23/03/2009

    ג'וזפין שלום רב,
    המצב אותו את מתארת מעיד על חומציות גבוהה בדם. בעקבות זאת גופך מייצר יותר פצעונים וכן קיימת ירידה ביכולת הגוף לרפא את הפצע. על ידי מעבר לתזונה בסיסית אשר תסייע להוריד את החומציות, את תראי הבדל גדול במצב העור.
    הורידי מזון מטוגן, מוצרי חלב, ממתקים, מרגרינה ומוצרי בצק עלים. המנעי ככל שניתן מסוכרים ותרבי בשתיה של מים. מעבר לכך אני ממליץ לך להיוועץ עם נטורופת מוסמך אשר יסייע בהתאמה אישית לתזונה ואורח חייך.
    בריאות שלמה,
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו