ריבוי ציסטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבוי ציסטות
    רויטל
    22/06/2009

    שלום,
    אני בת 38 לפני 4 שנים עשיתי ניתוח להסרת שני פוליפים שפירים שגדלו על מיתרי הקול.
    אז גדלה לי ציסטה על בלוטת התריס(הבלוטה מתפקדת כרגיל)וגדלו קשריות מסביבה.
    גם בשדיים שלי יש המון ציסטות גדולות מאוד ונראה שכל אזור החלק העליון שלי מתמלא בציסטות.
    כל הזמן שולחים אותי למעקבים ולממוגרפיות וזה מאוד מלחיץ אותי.
    אני מרגישה שהגוף שלי מייצר ציסטות כל הזמן.
    רציתי לשאול שתי שאלות:
    1.האם ישנה דרך להקטין את הסיכויי שהציסטות הקיימות יגדלו?
    2.האם ישנה דרך למנוע היווצרות ציסטות חדשות?
    המון המון תודה על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי ציסטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי ציסטות

    23/06/2009

    רויטל שלום רב,
    ציסטות נוצרות מסיבה מסויימת. גופך מחפש דרכים לאחסן פסולת שאינו יודע כיצד להתמודד איתה.
    ברפואה הסינית וכך גם ברפואה הנטורופתית אנו מבינים את גוף האדם. מטרתינו היא להבין אילו מערכות עובדות כשורה ואלו לא. כאשר מערכת איננה מאוזנת, מחלות עלולות להיווצר. גם ציסטות הינן סימפטום לגוף שאינו מאוזן.
    דרך תזונה נכונה ומותאמת אישית, אורח חיים בריא יותר ועוד, ניתן יהיה לאזן את הגוף והציסטות יפסיקו להתפתח ו/או להיווצר.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו