נשירת שיער תורשתית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שיער תורשתית
    חסויי96
    04/07/2009

    האם יש טיפול נתורופטי לנשירת שיער תורשתית?

    אני בחור בן 18 בשלב נשירה התחלתי מתקדם,וביחס לגילי- חריג.

    האם ישנו באמת טיפול נטורופתי שיוכל לפתור את הבעיה?

    אם כן על מה הוא יכול להתבסס(חליטות צמחים כדורים טיפולים)

    והיכן ניתן לעשות איבחון וכמה הוא יעלה לי



    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער תורשתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/07/2009

    שבוע טוב,
    אם יש זקיקי שיער חיים ניתן להצמיח. ז"א אם יש פלומה בהירה על הקרקפת, סימן שיש שורשים שהם רדומים אך עדיין ניתן להצמיח. בהקרחה גנטית קיימת נוכחות של הורמון הנקרא - DHT. הורמון זה הורס את זקיקי השיער וגורם לנשירת שיער. חשוב לזכור כי גורמים סביבתיים כגון מתח וחסרים תזונתיים יכולים להוות טריגר להתפרצות מוקדמת יותר אצל נושאי הגנטיקה".
    (כלומר, ברגע שיש נטייה להתקרחות אז כל דבר שיתווסף לכך כגון מתח, חסרים תזונתיים, שינויים הורמונליים יאיץ את ההתקרחות). לכן טיפול נטורופתי יכול לסייע בהפחתת מתחים וזיהוי חסרים תזונתיים שונים. הטיפול הנטורופתי כולל גם צמחי מרפא ותוספי תזונה . אך יש לעשות זאת בהתאמה אישית. אם למשל סיבת הנשירה היא גנטית ניתן להתאים צמח הנקרא דקל הננסי / סרנואה (SAW PALMETTO) אשר עוזר למתן את ההשפעה המזיקה של הפעילות ההורמונלית. הוא יעיל גם במניעת נשירה משום שמבטל את פעולתו המזיקה של ההורמון הנקרא - DHT. במובן זה הוא דומה לפרופסיה (שהיא התרופה ברפואה הקונבנציונלית). זוהי הייתה לדוגמא לטיפול אפשרי. במידה ואתה מעוניין בטיפול ואבחון אישי אתה יכול לפנות אליי או אל עמיתי לניהול הפורום ד"ר רואי גוניק.
    הפרטים שלנו מצויים בפורום זה.
    לבריאות,
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המהירה- המשך:

    חסויי96
    06/07/2009

    רציתי לדעת, האם ניתן לשלב טיפול מהרפואה הקונבנציונלית(להלן אני לוקח 5 חודשים פרופסיה) והרפואה הנטורופטית:
    האןם האחד יפגע בשני? או בסיכויי הצלחתו?


    שאלה נוספת...
    אני מודה כי אני מתייחס לכל עניין הרפואה המשלימה בספקנות מסויימת... מכייון שלא שמעתי על מחקרים בנושא.
    האם יש תוצאות ברורות בשטח? תמונות של מטופלים שלפני ואחרי(הסובלים מהתקרחות הנובעת מרגישות להורמון הDHT)?


    מה הם סיכויי ההצלחה ואחוזיהם(זה הכי חשוב לי לדעת), בהנחה ומדובר בהתקרחות מרגישות להורמון הDHT?



    ושוב תתודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו