עקיצה מקיפוד ים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עקיצה מקיפוד ים
    מירי
    14/07/2009

    שלום לכם,

    בעת שהייתי באילת נעקצתי ע"י קיפוד ים בעצם ליד הבוהן ברגל.

    נועצתי בעזרה ראשונה ומד"א ונמסר לי שאין לי מה לדאוג והקוץ ימס מעצמו ויעלם, אך לאחר מספר ימים האיזור התנפח מאוד מכיוון שהקוץ נכנס עמוק לתוך העצם. הרופא נתן לי אנטיביוטיקה, אשר לא עזרה הרבה ואז קבלתי אנטיביוטיקה יותר חזקה.

    עשו לי צילום רנטגן וזה מראה שהעצם נפוחה.

    בינתיים הענין לא משתפר ואיני יודעת מה לעשות, האם ניתן לעשות משהו נוסף בדרך הטבעית.

    מודה מראש על עזרתכם.

    יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצה מקיפוד ים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיפוד ים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/07/2009

    מירי שלום רב,
    נכון הוא שבדרך כלל עקיצת קיפוד ים לאחר מספר ימים נשכחת ונעלמת. אבל כנראה זה לא המצב אצלך. במקרים מסויימים (ויתכן שזהו המקרה שלך) הפגיעה מסתיימת בנזק. זה קורה כאשר הקוץ חודר למפרק או קרוב אליו ואז נוצרת דלקת במקום והפגיעה כאן יותר רצינית. אינני סבורה כי הפורום הוא המקום לטפל במקרה כזה. במקרה כזה את חייבת לגשת לטיפול רפואי. אפשר להמליץ על קרם מרגיע, הפעלה ידנית של המקום או חימום מקומי. כל זה רצוי לבצע באמצעות איש מקצוע . בינתיים את יכולה למרוח משחת רסקיו או לחילופין למרוח 2 טיפות שמן אתרי לבנדר 3 פעמים ביום.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו