האם בדיקת דם תיפקודי כבד תקינה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם בדיקת דם תיפקודי כבד תקינה ?
    יובל
    27/08/2009

    ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה
    7.2- 3.5 mg/dl 7.2 URIC ACID
    35- 0 U/L 40 GOT (AST)
    45- 0 U/L 41 GPT (ALT)
    55- 0 U/L 32 GGT
    130- 40 U/L 90 ALK. PHOSPHATASE
    200- 20 U/L 322 CK- CREATINE KINASE
    60.0- 20.0 mg/dl 21.2 CERULOPLASMIN

    בתודה מראש,

    יובל


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקות מעבדה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    27/08/2009

    יובל שלום רב,
    החומצה האורית על הגבול העליון מה שאומר שלכליות יש מעט קושי בסילוק חומצה זו (האם יש לך נטייה לייצר אבנים בכליות?). אחד הדברים שיש לעשות זה להימנע ממאכלים חומציים ולהקפיד על מזונות יוצרי בסיס (כמו ירקות) וכן להימנע ממזון עתיר חלבונים.
    ה- GOT מעט גבוה ויש לברר מהי הסיבה כנ"ל CK- CREATINE KINASE.
    ה- CK הינו אינזים הנמצא בכל תא בשרירי גופנו. האם אתה עושה פעילות גופנית סדירה? כי אולי זוהי סיבה לתוצאה זו. בכל מקרה מציעה לך לברר עם רופא המשפחה אשר הפנה אותך לביצוע הבדיקות את משמעות התוצאות כי הוא מכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך. אופציה נוספת היא להגיע לאבחון נטורופתי.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D נטורופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו