חוסר ברזל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר ברזל
    מיכל
    30/10/2009

    שלום רואי
    הנני בת 26 , שוקלת 52 קילו , 170 גובה. לאחר בדיקות דם התברר חוסר ברזל שנראה חמור- 33 כאשר טווח הנורמה המצויין הוא 60 - 180 לצערי לא נבדקו רמות פריטין וטרנספרין.
    רמת ההמוגלובין 11.6 שהערך הנמוך המומלץ הוא 11.7.
    B12 הוא 338 שהטווח הוא 211- 911
    אני נוהגת לאכול בשר מקסימום פעם בשבוע, אך חוץ מזה התזונה שלי די מאוזנת.
    חשדתי בחוסר עקב הרגשת עייפות קלה, בילבול ובעיות זיכרון קלות. לא סובלת מקור באופן משמעותי או חיוורון.
    רכשתי את הברזל העדין של סולגאר 25 מ"ג.
    שאלתי הא כמה ליטול ביום במצבי? האם על קיבה ריקה? בתוספת מזון חומצי? ויטמין C? או על קיבה מלאה?מה לגבי ה B12? לקחת תוסף מתחת ללשון? לשלב עם B קומפקס?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ברזל

    02/11/2009

    מיכל שלום רב,
    את הברזל יש ליטול פעמיים ביום, לפני האוכל, הרחק ממוצרי חלב. ככלל, אני ממליץ להמנע ממוצרי חלב פרה, אשר מפריעים לספיגה של ברזל.
    B12 יש ליטול פעם ביום בטבלית למציצה תת לשוני 1000 מק"ג
    שימי לב. במידה ותוך חודשיים אין שיפור ברמות אלו, עליך לבצע בדיקות לדימומים במערכת העיכול.
    היי שקטה, סביר שמדובר רק בחוסרים אלו.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו