מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דיכאון כרוניאני30/10/2009
שלום אני בן 22
אני סובל כבר שנים מדיכאון (עוד מכתה י´). עד היום כבר שנתיים טופלתי בכל התרופות האנטידיכאוניות כולל שילובים למיניהם.
כמו כן אני סובל מחוסר אנרגיה, כאבים לפעמים, חוסר חשק מיני וחוסר זקפה וגם אני מרגיש שאני חי במן ערפל כאילו אני רואה את העולם דרך ערפל ולא מצליח "להרגיש" את החיים אבל ברור לי שהכל זה תוצר של הדיכאון
גילתי שהבעיה אצלי היא מחסור בנוראדרנלין וזה הסיבה שתרופות פסיכיאטריות שמעכבות ספיגה חוזרת של נוראדרנלין (לדוגמא כמו אדרונקס) שאמורות להעלות את רמת הנוראדרנלין לא רק שלא מעוררות אותי ולא עוזרות (ואצל כל אחד אחר הן מעוררות) אלא שהתרופות האלה עושות אותי עוד יותר עייף ומותש לגמרי ומדוכא עוד יותר.
אז קראתי "קצת" באינטרנט והבנתי ש..ל-טירוזין הוא חומר מוצא שאחר כך הופך לנוראדרנלין במוח ובאמת ניסתי את זה ולקחתי את הטבליה הראשונה ואחרי שעה כבר היה לי המון מרץ וזה ממש אמיתי לא פסיכולוגי\פלצבו כי ברור אחרי כל התרופות שלא עשו כלום אני יודע לדעת אם זה אמיתי או לא.. בקיצור אחרי כמה שעות כבר השתפר לי המצב רוח, ישנתי פתאום בלילה שאחרי זה 8 שעות רצוף דבר שכבר שנים לא קרה ואפילו הרגשתי חשק מיני והיה לי חלום על סקס (גם דבר שלא היה לי מגיל 15) והייתי בטוח שמצאתי את התרופה עבורי אבל לצערי אחרי 3 ימים זה הפסיק לעבוד והעלאתי את המינון והמשכתי מספר שבועות אבל זה כבר לא עבד...
האם תוכלו להציע לי דרך שבה אפשר להעלות את רמת הנוראדרנלין? ולמה באמת זה הפסיק לעבוד??? עד שסוף סוף הרגשתי שאני בדרך הנכונה...כל הזמן אני רק מוציא המון כסף על פסיכיאטרים ותרופות ורק סובל ואני תמיד מרגיש שזה לא זה אבל עם הל-טירוזין זה היה בידיוק זה רק שזה הפסיק לעבוד.
אולי יש עוד משהו שאפשר לשלב שזה ימשיך לעבוד? (ובבקשה רק אם אפשר לציין סיבה אם אתם ממליצים לי משהו)
תודה רבה רבה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דכאון כרוני
02/11/2009שלום רב,
מדובר באמת במצב מורכב. החומצה האמינית שבחרת באמת יעילה מאוד. אבל מה שחווית זו "עצירת השפעה" בעקבות רעלנים ופסולת במערכות הכבד והלימפה- תוצר של תרופות כימיות שונות במשך שנים.
על מנת שהתירוזין יוכל להשפיע עליך לטובה, שוב, עליך לעבור תהליך ניקוי רעלים (דטוקסיפיקציה) תחת פיקוח של נטורופת מוסמך ולאחריו תוכל לשוב ליטול את התירוזין. בנוסף אני ממליץ לבדוק את תוסף התזונה- NAC (נ-אציטיל-ציסטאין) וכן 5HTP היכולים גם הם לשפר את מצבך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם דיכאון כרוני
נוגה שלו02/11/2009כדאי לך לנסות לעשות היכרות עם ד"ר חנן גולדמן. אני יודעת שאסור פרסומת - אבל זו לא פרסומת זה ידע שיכול לעזור לך. הוא פסיכיאטר קונבנציונלי בהכשרתו בבית הספר לרפואה, וגם פסיכוטרפיסט אנתרופוסוף. יש לו גישה הוליסטית - הוא לא שולל תרופות קונבנציונליות אבל המרחב שלו גדול. הוא גם לא יקרן מטורף, הוא מקבל בקיבוץ החורשים שזה ליד ראש העין, והוא משתמש גם בשיטת לחיצות שאיני זוכרת את שמה, אבל תבדוק באינטרנט. ושיהיה לך בהצלחה ותאמין שהוא יעזור לך אז הוא יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
תוספים ובדיקות- האם להפסיק נטילה?
הסתיידות קלה בטבעת מסתם מיטראלי
קמח תירס אורגני לאפייה בפסח
בצקת לאחר ניקוי רעלים וטיפות
טופו המשך לשאלה - מהונדס האם בריא?
טופו על בסיס יומי- האם בריא?
אכילת ירקות למשך כמה ימים ואכילה
שומשום ללא קליפה האם בריא?
יש לי חולשה בזמן האחרון ומים לא עוזרים
שוקולד מריר ואחוז קקאו וסוכר
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
