הזנת תינוק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הזנת תינוק
    גלית
    16/11/2009

    א.לקראת גיל חצי שנה הייתי רוצה לדעת איזה מרקים או מחית בשילוב איזה ירקות או פירות מומלץ לתת כחלק מהשלמת תפריט גמילה מתמ"ל.
    תודה
    ב.לילדי המון ליחה ללא שיעול.בזמן האכלה מבקבוק הוא מתקשה לנשום ולאכול ברצף.כתוצאה מכך כבר רזה בימים האחרונים .מה עליי לעשות?תרסיס הסטרימר לא ממש עוזר כאן.
    אנא עזרו לי.תןדה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הזנת תינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזנת תינוק וליחה

    16/11/2009

    גלית שלום רב,
    אני חושב כי שאלותיך דווקא קשורות זו בזו.
    תמ"ל על בסיס חלב פרה עלול להיות קשה לעיכול לחלק מהילדים, דבר אשר יכול ליצור ליחה.
    על מנת להקל עליו יש להוסיף אבקה פרוביוטית לכל בקבוק, עד אשר ישתפר מאוד מצבו. גם אז יש להמשיך לפחות פעמיים ביום עם פרוביוטיקה.
    תזונה בגיל 6 חודשים צריכה להכיל את כל הצבעים של הירקות. רצוי להתחיל מירקות בודדים ולבחון בהדרגה אלו ירקות הוא אוהב ואלו פחות. לאחר שבועיים של התנסות תתחילי לשלב ירקות שונים יחד.
    פירות מומלץ להמתין עוד חודש אחד כדי שיתרגלו לירקות.
    אח"כ להוסיף בהדרגה הודו נקבה טחון לירקות הטחונים.
    בהצלחה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו