שאלה לגבי גנסינג קוראני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי גנסינג קוראני
    פלו
    04/12/2009

    שלום
    אני בת 30
    בריאה
    לחץ דם יחסית נמוך
    להערכתי יש לי קשיי קשב וריכוז וקשיי התארגנות במידה מסויימת, אך אני סהכ מסתדרת איתם.. (סיימתי לימודים אני עובדת והכל בסדר..)
    שמעתי שהג'ינסנג הקוראני משפר יכולות קשב וריכוז- האם זה נכון?
    האם כדי לקחת את התוסף הזה על מנת לשפר את תפקודי ואת יכולת הריכוז?
    האם זה נכון שלא מומלץ לקחת תוסף זה לפני גיל 40?

    אשמח לשמוע פרטים שיעזרו לי להחליט אם להשתמש בתוסף או לא..
    תודה
    פלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי גנסינג קוראני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ינסנג קוריאני

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    05/12/2009

    שלום רב,
    לשיפור קשב וריכוז מומלץ להתאים טיפול כוללני שכולל תזונה נכונה ולא מעובדת או מתועשת וכן מאכלים טבעים . כמו כן בהתאם למצבו האישי של האדם על סמך האיבחון מתאימים לו פורמולה המורכבת ממספר צמחים שכל אחד עובד בהרמוניה עם השני וכל אחד עובד ברובד אחר על מנת למקסם את האפקטיביות של הטיפול. ג'ינסנג קוריאני אינו צמח הבחירה הראשון במצב זה. מבין סוגי הג'ינסנג השונים הוא נחשב לדי חזק ולכן לצעירים נעדיף את הג'ינסנג הסיבירי דווקא. הטענה ברפואה הסינית היא שלאורך זמן הוא שוחק את ה"תמצית" מה שניקרא JING ולכן ההמלצה לתת אותו מעל גיל 40. ממליצה לך לגשת לאבחון שבו יותאם לך הטיפול המתאים ביותר עבורך.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו