רודיולה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רודיולה
    יעל
    05/12/2009

    שלום,

    רציתי בבקשה לברר: האם התרופה רמוטיב שמכילה את צמח ההיפרקום גם עובדת על הדופמין?
    פשוט עשיתי איבחון קינסולוגי ויצא שיש לי מחסור בדופמין.
    אני לוקחת רמוטיב כבר תקופה, ותהיתי האם כדאי להחליף לרדיולה שעובדת עם הדופמין או האם אפשר לשלב ביחד?
    אני בת 29 וסובלת משינה מאוד קלה עם התעוררויות לא מוסברות ועייפות נלוות במהלך היום.
    לוקחת גם ויטמינים מינרלים קומפלקס חומצות אמינו ואמוגה 3, אבל עדיין השינה לא איכותית.
    האם דופמין נמוך יכול להיות קשור לנדודי שינה ויקיצות?

    תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רודיולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופמין

    08/12/2009

    יעל שלום רב,
    אתחיל מהסוף,
    מחסור בדופמין יכול לגרום להפרעות שינה וליקיצות תכופות.
    על מנת להחליט על שילוב רמוטיב עם תרופות (גם טבעיות) נוספות, יש לאבחן ולהחליט. את מקבלת גם הרבה תוספי תזונה ושאלתי היא כיצד החלטת לקחת אותם? האם בהמלצה מקצועית או על דעת עצמך? חשוב לדעת אילו תוספים הולכים עם אלו, ולא ליטול תוסף זה או אחר כי כתוב היה בעיתון שהוא טוב.
    לסיכום, אני ממליץ לעבור אבחון מקיף ואז להחליט על הוספת תוספי תזונה/ צמחים בהתאם.
    בראיות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו